کد خبر: ۴۹۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
جامعه جهانی قربانی حادثه بارسلون
تجارت آنلاین: تردید درباره افزایش نرخ بهره در بانک مرکزی آمریکا، فشارهای دولتی چین بر املاک خارج از کشور، اخراج استیو بنن توسط ترامپ و جامعه جهانی قربانی حادثه بارسلون از جمله تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های رو شنبه دنیا هستند
*تردید درباره افزایش نرخ بهره در بانک مرکزی آمریکا - وال استریت ژورنال
نگرانی های تازه درباره احتمال کاهش نرخ تورم در آمریکا در پنج ماه گذشته باعث شده تا برخی از مقامات فدرال رزرو نسبت به افزایش نرخ بهره بانکی مردد باشند و با یکدیگر اختلاف داشته باشند. بحث درونی میان مقامات و سیاستگذاران مالی بانک مرکزی آمریکا همچنان به دلیل کم بودن نرخ تورم ادامه دارد و باعث شده تا برخی تلاش به عقب نشینی از برنامه افزایش نرخ بهره برای چندمین بار از سال 2015 تاکنون شود.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*فشارهای دولتی چین بر املاک خارج از کشور – ساوت چاینا مورنینگ پست
شورای توسعه و اصلاحات ملی چین نسبت به املاک خارجی اعمال فشار خواهد کرد تا درباره نحوه سرمایه گذاری چینی ها در خارج کشور و خروج سرمایه ها نظارت بیشتری داشته باشد. درگذشته برخی از معاملات خارجی شهروندان چینی غیرمنطقی خوانده شده بود و سرمایه گذاریهای چینی ها در هتل ها ، کلوب های ورزشی، املاک و صنعت فیلم و سرگرمی باید بار دیگر مورد بررسی قرارگیرد.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*اخراج استیو بنن توسط ترامپ – واشنگتن پست
جان کلی، رییس کارکنان کاخ سفید، خواستار اخراج استیو بنن توسط رئیس جمهور آمریکا شد . استیو بنن با عقاید برتری نژادی پس از حادثه مرگ یک مخالف نژادپرستی زیرخودروی یک طرفدارحزب نئونازی مورد انتقاد شدید قرارگرفت. ژنرال کلی اعلام کرد که با استیو بنن، استراتژیست ارشد رییس جمهوری ایالات متحده آمریکا به توافق رسیده است تا وی کاخ سفید را ترک کند.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*جامعه جهانی قربانی حادثه بارسلون – نیویورک تایمز
قربانیان حملات تروریستی داعش در بارسلون توریست های 34 کشور جهان بودند.فرد مهاجم که با خودروی ون به توریست ها دریکی از مراکز خرید حمله کرد باعث مرگ 13 نفر و زخمی شدن 100 نفر شد . خبر این حمله خونین به سرعت درجهان منتشر شد زیرا قربانیان آن شهروندان جهان بودند.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار