کد خبر: ۴۹۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
امکان بهره‌مندی از مزایای جشنواره سپرده نوروزی آینده (سنا) در بانک آینده به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود.
در جهت ارزش‌آفرینی برای  مشتریان گرامی، فرصت افتتاح سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت نوروزی بانک آینده تا 31 اردیبهشت‌ماه سال‌جاری تعیین گردید که در حال حاضر، کمتر از یک‌هفته به پایان این مهلت باقی است.
 بر همین اساس، مشتریان محترم می‌توانند؛ با مراجعه به شعب بانک آینده در سراسر کشور، نسبت به افتتاح حساب سپرده «سنا» اقدام نموده تا درقرعه‌کشی ۳۸ جایزه،جمعاً به مبلغ سه میلیارد ریال شرکت داده ‌شوند. لازم به ذکر است؛ شرط شرکت در قرعه‌کشی، نگه‌داری حداقل دو میلیون ریال، به‌ مدت حداقل یک روز در حساب «سنا» است.
گفتنی است؛ سپرده نوروزی آینده «سَنا»، یک سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه ‌‌مدت است که این فرصت را برای مشتریان بانک آینده فراهم می‌سازد تا با یک سرمایه‌گذاری کوتاه ‌مدت و با مبلغ بسیار اندک، بتوانند از مزایای قابل ‌‌توجهی بهره‌مند گردند. این طرح می‌کوشد؛ با سامان‌دهی مبالغی تحت‌ عنوان «عیدی» که در ایام عید باستانی نوروز در کشور عزیزمان رواج دارد، علاوه بر سودمندی به مشتریان و ذی‌نفعان عزیز بانک، فرصتی را به ‌منظور بهره‌مندی آن‌ها از جوایز این جشنواره فراهم آورد.
مشتریان گرامی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیش‌تر به شعب بانک مراجعه و یا با مرکز ارتباط بانک آینده به ‌شماره (27663200-021) تماس حاصل فرمایند.

نام:
ایمیل:
* نظر: