کد خبر: ۴۹۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲
معاون امور بانکي موسسه اعتباري ثامن گفت: مطالبات معوق مقوله‌اي است مهم که با فعاليت تيمي در سطح شعب قابل‌کنترل و مهار شدني است.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي موسسه اعتباري ثامن، عيسي قهرماني چابک در جلسه رؤساي شعب سرپرستي مازندران اظهار داشت: پيگيري مطالبات در سررسيد و جلوگيري از ايجاد مطالبات مهم‌ترين راهبردي است که بايد در دستور کار روساي شعب و کارکنان باشد.
وي وصول مطالبات معوق در شرايط کنوني را بسيار مهم دانست و افزود: وصول مطالبات و معرفي طرح‌هاي جديد و پتانسيل‌هاي ثامن به مشتريان را در اولويت کاري خود قرار دهيد.
به گفته قهرماني ايمان ، باور، تعهد و تعصب سازماني کارکنان ثامن سرمايه‌اي ماندگار در شبکه بانکي کشور است.
معاون امور بانکي و مدير ناحيه 4 موسسه اعتباري ثامن همچنين در بازديدي ديگر با حضور در برخي از شعب استان همدان از آمادگي ثامن مانند هميشه براي ارائه انواع خدمات به مشتريان خبر دادند.
عيسي قهرماني چابک در بازديدي ديگر از سرپرستي همدان از حضور در جمع کارکنان گفت: فعاليت ثامن متکي به پشتوانه نيروي انساني متعهد و متخصص و بهره مندي از تدبير و تجربه مديران و عنايت خاصه آقا علي ابن موسي الرضا (عليه السلام) است.
قهرماني تصريح کرد : مانند هميشه؛ الزام امروز ثامن نيز حرکت در چارچوب دستورالعملهاي بانک مرکزي، زمينه سازي براي آموزش و آشنايي بيشتر همکاران با ابزار هاي بانکي، ايجاد ساختار منابع انساني متناسب با استاندارد هاي بانک مرکزي و رعايت شرايط سهامداران در راستاي سود دهي بشتر شرکت است .
محمدعلي عسگري مدير امور شعب ناحيه 4 نيز در بازديد از همدان و در جمع کارکنان اظهار کرد: بهره گيري از طرح هاي متنوع موسسه براي جذب منابع ، برنامه ريزي مدون و عملياتي و تقسيم کار در راستاي پيگيري جدي مطالبات بهترين ابزار در شرايط کنوني است.

نام:
ایمیل:
* نظر: