کد خبر: ۴۹۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱
عضو هیات مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران: اساتيد، كارشناسان و متخصصان باید گام هاي موثري براي تعالي سازمان ها و نهاد خود بر دارند.
باید برای ساختار حرفه ای بانک تلاش نمائیمعیسی امامی عضو هیات مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران در بازديد از اداره سازمان و برنامه ريزي بر لزوم تکميل ساختار حرفه اي بانک و به روز رساني دائمي اطلاعات تاکيد كرد و گفت: در دنياي امروز اساتيد، كارشناسان و متخصصان زيادي وجود دارد كه به شكل حرفه اي در حال به روز رساني داده ها و اطلاعات سازماني خود هستند و در اين راستا گام هاي موثري براي تعالي سازمان ها و نهاد خود بر مي دارند.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، امامی در این بازديد ادامه داد: از اداره سازمان و برنامه ريزي انتظار دارم تا با انجام اقدامات مطالعاتي جديد، هدفمند و متناسب با ساختار بانک، چارت تشکيلاتي و ماموريت هاي مجموعه را به روز رساني نمايد.
وی تصریح کرد: هسته و فکر اصلی در حوزه های مختلف بانکداري بايد از اداره سازمان و برنامه ريزي شروع شود و شما بايد بر تمامي ابعاد و ساختار شبکه بانكي مسلط باشيد؛ از اين رو لازم است تا تمامي اطلاعات بنيادي اين بانك با اشاره به نيازهاي جامعه و نحوه عملكرد ساير بانك هاي داخلي و خارجي مطابق گردد.
عضو هیات مدیره بانک شناخت و مطالعه بانک های داخلی و خارجي کشور را مهم تلقي نمود و اظهار داشت: همکاران اين حوزه مي توانند براي كامل نمودن تحقيقات و پژوهش هاي خود با دانشگاه و مراكز مطالعات مجلس و دولت همكاري و تعاملات جدي داشته باشند.
وی افزود: مطمئناً نتیجه این بررسی ها در بهبود محصولات و ايجاد خدمات جديد قرض الحسنه موثر مي باشد و انديشه همکاران مي تواند راهکارها و روش هاي مناسب و بديعي را ابداع نمايد.
امامی ضمن تاکید بر اهمیت و نقش این اداره در آشنايي همکاران با مباني تشکيلاتي، ساختار، ماموريت ها و مسئوليت هاي بانک بيان داشت: در اين قسمت توقع از اداره سازمان و برنامه ريزي بسيار بالاست و تمامي كاركنان بايد با ارزيابي شبكه بانكي كشور و بانك هاي خارجي در اين حوزه عملكرد شايسته اي را عرضه نمايند.
در پایان، علیرضا اقدامی رئیس اداره سازمان و برنامه ريزي ضمن تقدير از رهنمودهاي عضو هيات مديره بانک، گزارش مبسوطي از اقدامات انجام شده و برنامه هاي در حال تدوين و پيگيري ارائه نمود.

نام:
ایمیل:
* نظر: