کد خبر: ۴۹۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی: بانک رفاه ظرفیت تبدیل شدن به بزرگترین بانک کشور را دارد.
افزایش سرمایه بانک رفاه الزام آور است دکتر نوربخش مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در مراسم جشن گرامیداشت پنجاه و هفتمین سالروز تاسیس بانک رفاه گفت: سازمان تأمین اجتماعی یک نهاد اجتماعی متکی به اعتماد اجتماعی و سرمایه های اجتماعی است. بانک رفاه با استفاده از این فرصت، ظرفیت تبدیل شدن به بزرگترین بانک کشور را دارد.
دکتر نوربخش در این مراسم با بیان این مطلب، اظهار داشت: برای پنجاه و هفتمین سال فعالیت بانک رفاه که متعلق به تمامی اقشار جامعه و به ویژه جامعه معظم و زحمتکش کارگر است آرزوی نیک بختی داریم. امیدواریم در همراهی با سازمان تأمین اجتماعی و در عرصه اقتصادی کلان کشور بیش از پیش موفق و اثر گذار باشد.
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در ادامه به تشریح دستاوردهای سازمان تأمین اجتماعی و حیطه فعالیت های آن پرداخت و خاطرنشان ساخت: وظیفه اصلی سازمان ایجاد امنیت خاطر بین نیروهای مولد جامعه است. براساس این رسالت، همه ما وظیفه داریم از این سرمایه به نحو احسنت مراقبت کنیم و هر روزه بر ارزش آن بیافزاییم.
وی در ادامه افزود: براساس الزامات سازمان تأمین اجتماعی و فعالیت های اقتصادی این سازمان، بانک رفاه به عنوان بازوی اقتصادی آن، از سال 1339 فعالیت اثربخش داشته است.
دکتر نوربخش با اشاره به اینکه حدود 42 میلیون نفر به صورت غیر مستقیم سهامدار سازمان تأمین اجتماعی هستند، خاطر نشان ساخت: بانک رفاه زمینه های بسیار مطلوبی برای فعالیت اقتصادی با طیف بسیار متنوعی از مخاطبان سازمان تأمین اجتماعی دارد. در صورتی که بانک رفاه بتواند با اعتبار سازمان، هم افزایی با مخاطبان سازمان و مجموعه های اقتصادی زیر مجموعه آن داشته باشد. اتفاقات بسیار مهمی برای این بانک رقم خواهد خورد.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر افزایش فعالیت های بانک و ارزش آفرینی بیش از پیش در عرصه های داخلی و خارجی، تصریح کرد: برای تبدیل شدن به یک بانک فعال داخلی و خارجی، یک سری الزامات لازم و ضروری است. یکی از این الزامات برای بانک رفاه، افزایش سرمایه مطلوب آن است.
ایشان با اشاره به اینکه افزایش سرمایه بانک در بودجه سال 96 سازمان، لحاظ شده است، گفت: ان‌شاءالله با برنامه ریزی های صورت گرفته به دنبال افزایش 8 هزار میلیارد تومانی سرمایه بانک رفاه هستیم.
دکتر نوربخش ادامه داد: در سال های آتی با پرداخت دیون دولت به سازمان، افزایش بیشتری در سرمایه بانک صورت می گیرد.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در خاتمه تصریح کرد: طی سال های گذشته و به ویژه سال 95، بانک رفاه حامی سازمان در پرداخت دیون خود به بیمارستان ها و داروخانه ها بود و این اقدام بانک رفاه، تأثیر قابل توجهی بر عملکرد موفق سازمان داشته است.

نام:
ایمیل:
* نظر: