کد خبر: ۴۹۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
دروغ وستمینیستر درباره نفت دریای شمال
تجارت آنلاین: شرکت های چینی وارد تکنولوژی برتر می شوند؛ استعفای کارگران با افزایش قیمت بلیط قطار در انگلیس؛ دروغ وستمینیستر درباره نفت دریای شمال و تعهد ژاپن و آمریکا به اتحاد و افزایش همکاری از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های روز یکشنبه دنیا هستند.
*شرکت های چینی وارد تکنولوژی برتر می شوند – نیویورک تایمز
شرکت های چینی چون علی بابا و تنسنت به سطحی رسیدند که پیشتر غول های آمریکایی به آن دست یافته بودند. شرکت های فن آوری چینی سعی دارند تا با جذب استعدادهای مختلف در زمین هوش مصنوعی به رقابت با سیلیکون ولی بزنند. شرکتهای چینی علی بابا و هوایی در سطح گوگل ، اپل و فیس بوک قرارگرفتند.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*استعفای کارگران با افزایش قیمت بلیط قطار در انگلیس – گاردین
هزینه بالای قیمت بلیط قطار باعث خواهد شد تا کارگران خدمات عمومی انگلیس و یا کارگران نیمه وقت کار خود را رها کنند. این روند درحالی رخ می دهد که انگلیس آماده خروج از اتحادیه اروپا یا برگزیت می شود. اتحادیه کارگری با هشدار درباره استعفای کارگران به دلیل افزایش هزینه ها معتقد است بهترین راه برای کمک به کارگران ارائه یارانه برای خرید بلیط قطار یا هزینه های قابل قبول تر است.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*دروغ وستمینیستر درباره نفت دریای شمال – ساندی هرالد
مدیریت نادرست دولت انگلیس و وستمینیستر از زمان کاهش قیمت نفت در دوسال گذشته باعث ضرر میلیارد دلاری به اسکاتلند شده است.اشتباه مدیریتی وزرای انگلیس درباره ثروت نفت شمال از زمان بحران قیمت نفت باعث کاهش درآمدها شده است در سال 2015 در زمانی که درآمد نروژ از نفت دریای شمال 29.33 میلیارد پوند بوده انگلیس 22.8 میلیون پوند خسارت دیده است.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*تعهد ژاپن و آمریکا به اتحاد و افزایش همکاری – ژاپن تایمز
 وزیران خارجه و دفاع آمریکا و ژاپن اعلام کرده اند که همکاری های دفاعی واشینگتن و توکیو برای مقابله با تهدیدهای هسته ای و موشکی کره شمالی افزایش می یابد. وزیر دفاع ژاپن گفته است: با توجه به تهدیدهای کره شمالی، ما هر چهار نفر بر اهمیت تعهد آمریکا برای گسترش توان بازدارندگی تاکید کردیم.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار