کد خبر: ۴۹۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷
پاساد مدیرشعب استان بوشهر بانک قرض الحسنه مهر ایران در تبیین عملکرد ۴ ماهه شعب بيان داشت: امسال، کارکنان ساعي و پرتلاش اين مديريت در راستاي رهنمودهاي مديران ارشد بانك براي دستيابي به اهداف تعيين شده، با همدلي، همزباني و حسن رفتار در برخورد با مشتريان، در جذب منابع جديد و افزايش سهم بانك از بازارهاي هدف اهتمام داشته اند.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، پاساد در رابطه با اقدامات مثبت و موثر صورت گرفته در سال ۹۶ گفت: شعب استان بوشهر با تلاش تمامی کارکنان، حایز يکي از بالاترين رتبه ها از نظر سرانه منابع پرسنلي و شعب در بين ساير استانهاي كشور مي باشد و بيشترين سطح رضايتمندي در ارائه خدمات بانكي را دارا است.
وی در رابطه با فعالیت های متنوع انجام شده در زمینه تبليغات و بازاريابي گفت: تعامل با استانداري و فرمانداري شهرستان ها، شرکت در جلسات شوراي اداري، مراجعه حضوري و ارتباط مستمر با سازمان ها و ارگان ها، از جمله ادارت دولتي، شرکت هاي پتروشيمي، ارگان هاي نظامي، دانشگاه ها، تعاوني هاي مختلف، شرکتهاي خصوصي و غيره و همچنين انجام تبليغات محيطي و توزيع بروشور در سطح استان، گوشه اي از فعاليت هاي همکاران شعب به شمار مي آيد.
مدیر شعب استان بوشهردر خصوص فعالیت های صورت گرفته برای کاهش ميزان مطالبات تصريح کرد: با همت همکاران در سراسر استان، تلاش زيادي جهت وصول مطالبات و ارتقاي ميزان رعايت بهداشت اعتباري انجام شده است.
پاساد در پایان خاطرنشان ساخت: امید است که همچنان با اتخاذ روشهای موثر و تصمیماتي بر پايه مشارکت همکاران که بصورت جلسه هاي بازاريابي و وصول مطالبات برگزار ميگردد، بتوانيم به اهداف عاليه دست يابيم و آينده اي پر رونق را براي بانك ترسيم نماييم.

نام:
ایمیل:
* نظر: