کد خبر: ۴۹۷۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان
تجارت آنلاین: به دنبال خورشیدگرفتگی، اختلاف نظر میان کشورهای عضو نفتا، یک میلیون زن در ترکیه کار خود را رها کردند و نقشه گسترده تروریست ها برای حمله به بارسلون از جمله مهمترین تیترهای روز دوشنبه روزنامه های مهم دنیا هستند.
*به دنبال خورشیدگرفتگی – نیویورک تایمز
شهروندان آمریکا برای یافتن بهترین مکان برای مشاهده کسوف به مکانهای مسطح خارج شهر رفته اند.ترافیک درجاده های چهارده ایالت آمریکا به وجود آمده است. همچنین در زمان کسوف چندین فستیوال نیز این رویداد را جشن می گیرند.
نقشه گسترده تروریست ها برای حمله به بارسلون

*اختلاف نظر میان کشورهای عضو نفتا – وال استریت ژورنال
آمریکا، مکزیک و کانادا در دور اول مذاکرات قرارداد تجارت آزاد نفتا در آمریکای شمالی مذاکره کردند اما تنش درباره برخی موارد در قرارداد نشانگر یک بحث سخت و طولانی را دارد.این بحث شامل مواضع تند رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ بود که خواستار محدودیت تولید قطعات یدکی در مکزیک بود و به طور کلی خواستار پیشبرد شعار "اول آمریکا" بود.
نقشه گسترده تروریست ها برای حمله به بارسلون

*یک میلیون زن در ترکیه کار خود را رها کردند – حریت
در پنج سال گذشته یک میلیون زن در ترکیه برای بزرگ کردن کودکان خود مشاغلشان را ترک کردند.همچنین علاوه بر این تعداد 112 هزار نفر شغل خود را برای مراقبت از اعضای کهنسال خانواده رها کردند.سیستم کاری ترکیه نیازمند ایجاد فضا برای ادامه کار زنان شاغل دارای فرزند است تا علاوه بر کار مسئولیت خانواده را هم انجام دهند.
نقشه گسترده تروریست ها برای حمله به بارسلون

*نقشه گسترده تروریست های برای حمله به بارسلون – آیریش تایمز
به گفته پلیس اسپانیا ، تروریست ها قصد حمله ای گسترده و بزرگتر از آنچه در بارسلون رخ داد را داشتند. پلیس اسپانیا در خانه ای که محل تردد شبکه تروریستی حمله بارسلون و کمبریلز بوده، ۱۲۰ کپسول گاز ۱۱ کیلویی پیدا کرده است. به ‌گفته نیروهای امنیتی انفجار اتفاقی در این خانه نقشه‌های گروه برای اجرای حملات دیگر را برهم زد.. به گفته پلیس مهاجمان بیشتر از ۶ ماه برای انجام این حملات و پر کردن سه خودروی ون از مواد منفجره برنامه‌ ریزی کرده بودند. پلیس بارسلون می گوید این گروه قصد داشته کلیسای ساگرادافامیلیای بارسلون، یکی از مهمترین بناهای گردشگری شهر را ویران کند.
نقشه گسترده تروریست ها برای حمله به بارسلون
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار