کد خبر: ۴۹۷۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
در پی رای اعتماد نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی مدیران عامل شبکه بانکی به وزرای کابینه دوازدهم تبریک گفتند.
پیام تبریک مدیرعامل بانک ملی ایران به وزیر امور اقتصادی و دارایی
در پی رای اعتماد نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به دکتر مسعود کرباسیان به عنوان وزیر امور اقتصادی و دارایی، دکتر محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران طی پیامی، این مسئولیت را به ایشان تبریک گفت. متن پیام به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر مسعود کرباسیان وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی
پس از حضور پرشور مردم شریف ایران اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب جناب آقای دکتر حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور، این بار نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی آن حماسه را تکمیل کرده و با رای قابل توجه، حضرت عالی را به عنوان وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزیدند.
تجربه حضور جناب عالی در سمت های مدیریتی پیشین به خوبی نشان دهنده آشنایی و اشراف شما به مسائل اقتصادی کشور و توانمندی در ارائه راهکارها برای حل مشکلات است.
بانک ملی ایران از رای اعتماد مجلس به شما بسیار خرسند است و تلاش می کند اقدامات خود را در راستای دستورات ابلاغی جناب عالی همسو با خط مشی دولت محترم تدبیر و امید عملیاتی کند.
اینجانب به نمایندگی از همکارانم در بانک ملی ایران، ضمن تبریک این انتصاب، از خداوند بزرگ برای شما موفقیت مسالت داشته و اعلام می دارد که این مجموعه در پیاده سازی و تحقق اهداف عالیه وزارت امور اقتصادی و دارایی از هیچگونه کوششی دریغ نخواهد کرد. محمدرضاحسین زاده مدیرعامل بانک‌ملی ایران
پیام تبریک مدیرعامل بانک توسعه تعاون به آقایان  دکتر ربیعی  و دکتر کرباسیان
جناب آقای دکتر ربیعی  وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی
  با عرض سلام و تحیات، رأی اعتماد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به حضرتعالی نشان از تعهد، وظیفه‌شناسی، جدیت و توفیق آن برادر بزرگوار طی دوره مسئولیت در دولت یازدهم، دولت تدبیر و امید و نشان از حسن انتخاب و تأیید نظر مقام محترم ریاست جمهوری اسلامی ایران می‌باشد. بی‌تردید درایت توأم با تجارب برجسته و گرانقدر آن مقام ضمن آن‌که موجبات تقویت اقتصاد و بخش مردمی تعاون و ارتقاء و رشد و بالندگی آن را فراهم خواهد نمود، موجبات دلگرمی جامعه کارگری کشور، زیرمجموعه‌های حوزه رفاه و تأمین اجتماعی که با سلامت و بهداشت تمامی اقشار و گروه‌های اجتماعی سروکار دارند و نیز اطمینان مسئولین و سایر دست‌اندرکاران در این حوزه گسترده از داشتن پشتیبانی ثابت‌قدم و مصمم در پیشبرد امور محوله به بهترین وجه ممکن خواهد بود.
و در پیام دیگری آمده جناب آقای دکتر کرباسیان مقام عالی وزارت اموراقتصادی ودارائی
با عرض سلام و تحیات، رأی اعتماد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به حضرتعالی نشان ازتعهد، دانش، جدیت و توفیق آن برادر بزرگوار در سال‌های متمادی خدمت‌گزاری به نظام مقدس جمهوریاسلامی در سمت‌های حساس و نشان از حسن انتخاب و تائید نظر مقام محترم ریاستجمهوریاسلامی ایران می‌باشد.
بی‌تردید درایت توأم با تجارب برجسته و گرانقدر آن مقام ضمن آنکه اسباب تقویت اقتصاد کشور و ارتقاء و رشد و بالندگی آن را فراهم خواهد نمود، موجبات دلگرمی تمامی فعالان اقتصادی در بخش‌ها و زیر بخش‌های مختلف کار و فعالیت ازجمله صنعت بانکوبیمه و نیز اطمینان مسئولین و سایر دست‌اندرکاران در این حوزه گسترده از داشتن پشتیبانی ثابت‌قدم و مصمم در پیشبرد امور محوله به بهترین وجه ممکن می‌باشد.
 امید است همواره در سایه توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم بیش‌ازپیش موفق، موید و منصور باشید.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون حجت‌اله
پیام تبریک دکترفرحی به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
دکتر فرحی مدیرعامل پست بانک ایران در پیامی انتصاب مهندس آذری جهرمی بعنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را به وی تبریک گفت.
متن کامل تبریک دکترفرحی بدین شرح می باشد:  جناب آقای مهندس آذری جهرمی مقام عالی وزارت
باسلام؛ حضور متفاوت و پذیرش ریسک شجاعانه قبول مسئولیت وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات بیانگر نواندیشی و توانمندی جنابعالی در این مسئولیت خطیر است. وظیفه ای که میان آزادی و امنیت و تعلق خاطر به هموطنان و دشواری های جهان ارتباطات پیوندی راهگشا و امیدآفرین، طلب می کند.
عرصه فناوری و اطلاعات با رویکردی علمی و کارشناسی نیازمند فضایی است که تدابیر سنتی را همراه با ایده های نوین به منصه ظهور برساند و کنش و واکنش های جامعه امروز ما نیازمند بهره گیری از شاه کلیدی به نام ارتباطات و فن آوری های نوین است تا از این رهگذر دشواری های توسعه با خردورزی در مسیر متناسب با نیازهای نوین جامعه، حرکت کند.
رأی قاطع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به جنابعالی، بیانگر اعتماد افکار عمومی نخبگان سیاسی و عموم مردم ایران به تعهد، تخصص و اخلاص آن جناب بوده و رویکردی جدیدی در اعتماد به نسل جوان و برخاسته از متن انقلاب تلقی می شود. رهیافت های جنابعالی برای توسعه و ایجاد انسجام در وحدت ملی و بهره گیری از دستاوردهای فضای مجازی و پردازش هوشمندانه امنیت و آزادی در چارچوب توازن میان امنیت و آزادی با حفظ منافع ملی کشور در ادامه مسیر خدمت، بدرقه راهتان خواهد بود. در این راستا همکاران شما در پست بانک ایران با ابراز خوشنودی از این انتخاب شایسته رئیس جمهوری محترم و رأی اعتماد خانه ملت به جنابعالی تلاش خواهند کرد در جهت تحقق شعار دولت محترم که همانا امنیت، آزادی و آرامش در مسیر پیشرفت و توسعه است همسو و همگام با جنابعالی در سازندگی، عمران آبادی و توسعه اقتصاد و رفاه ملت ایران حرکت کرده و با هدایت و رهبری خردمندانه جنابعالی همچون گذشته تحول آفرین و تأثیرگذار، باشند.از اینرو، فرصت را غنیمت شمرده صمیمانه ترین تبریکات خود و همکاران مجموعه پست بانک ایران را بخاطر رأی اعتماد منتخبین ملت ایران به جنابعالی، اعلام می دارم. خسرو فرحی

نام:
ایمیل:
* نظر: