کد خبر: ۴۹۷۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
جلسه مشترک مدیر کل امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی، مدیرکل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و مدیران استانی بانک های انصار، قوامین، حکمت و رسالت به میزبانی مدیریت شعب استان خراسان رضوی موسسه اعتباری کوثر برگزار شد.
کوثر کارت هواداری می تواند الگو برای سایر بخش های اقتصادی باشدمحمد رحیم گلبداغی مدیر شعب استان خراسان رضوی موسسه اعتباری کوثر ضمن ارائه گزارشی از عملکرد موسسه گفت: اهتمام در تکریم مشتریان از اولویت های کوثر در استان خراسان رضوی می باشد .
گلبداغی با اشاره به طرح منحصر به فرد کوثر کارت هواداری و اهداف این طرح افزود: هدف کوثر کارت هواداری، کمک به تیم ها برای پیروز شدن و توسعه ورزش حرفه ای است. سه برنده این طرح به ترتیب باشگاه ها، کوثر به عنوان حامی و پشتیبانی کننده و هواداران محترم هستند.
مدیر شعب استان خراسان رضوی موسسه اعتباری کوثر با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری(حفظه الله) به عنوان "سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال" بیان داشت: از ویژگی های مهم اقتصاد مقاومتی ایجاد توان تولید در داخل و انعطاف پذیری حوزه مختلف اقتصادی در مواجهه با بحران های گوناگون با منشاء داخلی و یا خارجی است.
علی رسولیان مدیر کل امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با استقبال از طرح کوثر کارت هواداری و حمایت از تیم فوتبال پدیده گفت: کوثر کارت هواداری، طرحی جالب و منحصر به فرد است. امیدواریم این طرح بتواند در خانواده 160 هزار نفری سهامداران پدیده نفوذ نموده و موفقیت های خوبی دست یابد.
وی افزود: کوثر کارت هواداری را می توان به عنوان یک الگو در سایر بخش های اقتصادی معرفی نمود.
مدیر کل امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در این جلسه گفت:  بانک ها بر مبنای کارکرد تعریف شده خود، به عنوان تامین کننده و یا واسط مالی، می توانند با تامین به موقع و مناسب منابع مالی مورد نیاز بنگاه های اقتصادی و نیز با اتخاذ روش های ساده و شفاف در ارتباط با مشتریان، نقش ممتازی در بهبود فضای کسب و کار و تحقق اقتصاد مقاومتی ایفا کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: