کد خبر: ۴۹۷۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶
در پی رای اعتماد نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی مدیران عامل صنعت بیمه کشور به وزرای کابینه دوازدهم تبریک گفتند.
پیام تبریک مدیران عامل صنعت بیمه کشور به وزرای کابینه دوازدهمدکتر صادق در پیامی انتخاب دکتر کرباسیان توسط رئیس جمهور و کسب رأی اعتماد خانه ملت را تبریک گفت.
دکتر بیژن صادق، نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا در پیامی انتخاب دکتر مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی توسط رئیس جمهور و کسب رأی اعتماد از خانه ملت را به ایشان تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، متن پیام بدین شرح است: جناب آقای دکتر کرباسیان، وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی
 با سلام و احترام؛ خیزش شور و شعور ملت ایران پس از حماسه 29 اردیبهشت ماه سال 1396 بار دیگر توسط منتخبین مردم در خانه ملت متبلور شد و نمایندگان مردم با رأی اعتماد حداکثری به وزرای پیشنهادی حماسه ای دیگر آفریدند.
 بی تردید رویدادهای سال 96 رنگ و بوی نشاط، زندگی و آبادانی تدبیر و امید را طوری پراکند که همصدایی ملت همیشه در صحنۀ ایران را بار دیگر در گوش جهانیان نجوا کرد.
 اینجانب، اعضاء هیأت مدیره، مدیران و کارکنان شرکت بیمه دانا ضمن آرزوی بهروزی، انتخاب شایسته جنابعالی توسط رئیس جمهور محترم و رأی اعتماد حداکثری خانه ملت به مدیری مجرب، استادی کارآزموده و جهادگری فعال را به عنوان وزیر امور اقتصادی و دارایی تبریک عرض می نماییم.
امید است با حضور حضرتعالی در وزارت امور اقتصادی و دارایی شاهد رونق و موفقیت روزافزون اقتصاد کشور باشیم. بیژن صادق نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل
پیام تبریک مهندس مجید صفدری مدیرعامل شرکت بیمه "ما" به وزیر جدید امور اقتصادی و دارایی.
بسم الله الرحمن الرحیم، جناب آقای دکتر کرباسیان وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی
با سلام و دعای خیر؛ احتراماً انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان وزیر امور اقتصاد و دارایی و کسب حداکثری رای اعتماد از خانه ملت که نشانگر مقبولیت تحسین برانگیز شخصیت اخلاقی و علمی جنابعالی می باشد صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم. از درگاه خداوند متعال سرافرازی و توفیق خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران اسلامی را مسئلت دارم .
پیام تبریک شرکت بیمه معلم در پی انتصاب وزیر آموزش و پرورش.
جناب آقای سیدمحمد بطحایی وزیر محترم آموزش و پرورش
از این که جنابعالی توانستید با دانش و توان قابل تحسین خود رای مثبت نمایندگان ملت را جلب کرده و سکان وزارت آموزش و پرورش را در دست بگیرید، بسیار خرسندیم.
بی شک یکی از تاثیرگذارترین و مهمترین نهادهای کشور ، اکنون تحت مدیریت شماست. شرکت بیمه معلم به عنوان یکی از خدمت رسان های بی منت ، به جامعه  فرهنگی اطمینان می دهد در راستای تحقق اهداف حضرتعالی تمام تلاش خود را به کار گیرد.
توفیق آن مقام محترم در انجام ماموریت ها و حفظ دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند بزرگ خواستاریم. شرکت بیمه معلم، محمدابراهیم تحسیری، محمدحسین داجمر، غلامرضا حیدری کرد زنگنه، سید عمادالدین قاضوی

نام:
ایمیل:
* نظر: