کد خبر: ۴۹۸۰۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
توضیحات قاضی‌پور درباره ماجرای گلابی‌خوردنش در صحن بهارستان
نماینده مردم ارومیه با "فضول" خواندن عکاس های مجلس شورای اسلامی، درباره حاشیه های اخیر پیرامون ماجرای گلابی‌خوردنش در صحن علنی توضیحاتی ارائه کرد.
تازه ترین جنجال نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی!
نماینده مردم ارومیه با "فضول" خواندن عکاس های مجلس شورای اسلامی درباره حاشیه های اخیر پیرامون ماجرای گلابی‌خوردنش در صحن علنی مجلس توضیحاتی ارائه کرد.
نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه پس از آنکه مهرداد لاهوتی به گلابی‌خوردن وی در مجلس اشاره کرد، گفت: آقای لاهوتی صحبت‌های ناروا و تهمت به من زد.
وی با اشاره به اینکه آذربایجان غربی مرکز تولید میوه‌ است و هزاران تن میوه دست کشاورزان مانده و با نازل‌ترین قیمت‌ هم خریداری نمی‌شود، گفت: ما این کار را کردیم تا رئیس‌‌جمهور و وزیر جهاد کشاورزی بدانند و جلوی واردات میوه خارجی را بگیرند و به داد کشاورزان برسند.
نماینده مردم ارومیه ادامه داد: بنده عمداً این کار انجام دادم و می‌دانستم اینجا فضول هست و فضول‌ها عکس می‌اندازند اما خواستم نشان دهم نمایندگان به فکر کشاورزان هستند.
قاضی‌پور خطاب به لاهوتی اظهار داشت: من نوکر کشاورزان و کارگران هستم، نه رانت خوردم و نه اختلاس و پارتی‌گری کردم بلکه فقط از کشاورزان ایران حمایت کردم همانطور که همواره از چای و برنج گیلان هم حمایت کردم.

نام:
ایمیل:
* نظر: