کد خبر: ۴۹۸۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
طی مراسمی با حضور مدیر عامل بانک قوامین محسن قنبری به عنوان مدیر کل شعب استان اصفهان معرفی شد
معرفی مدیریت کل شعب بانک قوامین در استان اصفهانبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قوامین در مراسمی با حضور دکتر تقی نتاج مدیرعامل بانک قوامین، سردارمعصوم بیگی فرماندهی محترم انتظامی، معاونین و مدیران ادارات مرکزی و پلیسهای تخصصی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از تلاش آقای سید محمد حسینی مدیر کل شعب استان اصفهان تکریم و محسن قنبری به عنوان مدیرکل جدید شعب استان اصفهان معرفی شد.
بنابراین گزارش در ابتدای این مراسم سید محمد حسینی ضمن ارا‌‌‌‌‌ئه گزارشی از عملکرد خود در مدت تصدی سمت مدیر کل استان اصفهان ازمساعدتهای فرماندهی انتظامی استان اصفهان تشکر کرد و تلاش و همراهی همکاران بانک قوامین در استان اصفهان را از دلایل اصلی توفیق بدست آمده در این مدت دانست. این گزارش می افزاید در ادامه سردار معصوم بیگی ضمن تقدیر از زحمات آقای حسینی وظیفه بانک را در عرصه اقتصاد مقاومتی خطیر دانسته و برای همکاران بانک قوامین آرزوی موفقیت کردند.
فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به نقش محوری بانکها در تحقق شعار سال، ایجاد اشتغال با سرمایه گذاری در بخشهای تولیدی را وظیفه حساس بانکها دانست و گفت نیروی انتظامی و سایر نهادهای امنیتی کمک حال سرمایه گذاران بوده و خواهند بود.
سپس دکتر تقی نتاج با حضور در جایگاه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تمامی همکاران بانک در استان اصفهان، از زحمات و تلاش آقای سیدمحمد حسینی تقدیر نموده و برای ایشان آرزوی موفقیت کردند. مدیر عامل بانک قوامین رسیدگی به امور برخی صندوقهای ورشکسته استان اصفهان در کنار سایر امور جاری استان را وظیفه سنگینی برای آقای حسینی و همکارانشان در استان اعلام و تلاشهای انجام شده در این زمینه و نتایج حاصل از این زحمات را که همه آنها موفقیت آمیز بوده اند، قابل تحسین دانستند.
دکتر تقی نتاج در پایان مراسم محسن قنبری را به عنوان مدیر کل جدید استان اصفهان معرفی کردند. مدیرعامل بانک قوامین ، توکل به حضرت حق و همکاری همکاران در استان اصفهان را یار و یاوری برای آقای قنبری در انجام وظیفه در سمت جدید دانسته و برای ایشان آرزوی موفقیت کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: