کد خبر: ۴۹۸۴۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷
توکلی و تلیکانی اعضای هيات مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران بر تلاش همكاران براي ارائه خدمات شايسته و جلب رضايت مشتريان تاكيد نمودند.
تاکید مدیران ارشد بانک به اهتمام در امور مشتریانتوکلی و تلیکانی اعضای هيات مديره و نجدي مديرامور استان هاي بانک قرض الحسنه مهر ايران در سفري يک روزه، ضمن بازديد از دواير ستادي و شعب استان لرستان بر تلاش همكاران براي ارائه خدمات شايسته و جلب رضايت مشتريان تاكيد نمودند.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در این بازدیدها، توکلي، ضمن بررسي عملکرد شعب استان در مقطع ۵ ماهه ابتدايي سال جاري، دستيابي به اهداف ترسيمي کلان را مستلزم شناسايي و فعليت بخشي به ظرفيت هاي جديد كاري عنوان كرد.
وی با اشاره به اهمیت موضوع بازاریابی به منظور جذب سهم بيشتري از بازارهاي هدف خاطر نشان کرد: صداقت، احترام به مشتري و ارباب رجوع، شناسايي صحيح جامعه هدف و تحليل منطقي رفتار مشتريان، نقش بسزايي در پيشبرد امور و تحقق برنامه ها و سياست هاي اعتباري دارند. 
در ادامه تلیکانی نیز با اشاره به اهمیت همدلي و وفاق بين مديران و کارکنان در جهت دستيابي به اهداف سازماني، نگاه مديرعامل و ديگر اعضاي هيات مديره به همکاران جوان بانك را ارزنده و ويژه توصيف نمود و تقويت روز افزون اين تعامل دوسويه بين مديران ارشد و بدنه پرسنلي بانك را خواستار شد.
رعایت اصول مشتری مداری و احترام به ارباب رجوع، بهینه سازي و تقويت ارتباط رودررو با مشتريان، جذب منابع قرض الحسنه و اهتمام در افتتاح حساب جاري، تلاش بيشتر براي معرفي خدمات نوين بانکي و محصولات جديد بانکداري الکترونيک از ديگر محورهايي بود كه در اين بازديد ها مورد تاكيد مديران ارشد بانك قرار گرفت.

نام:
ایمیل:
* نظر: