کد خبر: ۴۹۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
به مناسبت رونمایی از کتاب «دیدار با خویش»، اثر عباس جوانمرد، جلسه دیدار با این نویسنده، پژوهشگر، بازیگر و کارگردان تئاتر در مجموعه تئاتر شهر برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)،‌ نشست دیدار با عباس جوانمرد، نویسنده، پژوهشگر، بازیگر و کارگردان تئاتر از ساعت 18 روز دوشنبه (6 شهریورماه) در مجموعه تئاتر شهر برگزار می‌شود. همچنین در این نشست قرار است از کتاب «دیدار با خویش»، آخرین اثر عباس جوانمرد که توسط نشر نو منتشر شده است، رونمایی شود.

در این مراسم دکتر ایرج پارسی‌نژاد، دکتر محمدرضا خاکی، و دکتر روح‌الله جعفری حضور دارند و برای افراد حاضر صحبت خواهند کرد.

این کتاب خاطرات عباس جوانمرد از دوستان، افراد و شخصیت مطرح هنری کشور است و او در این اثر درباره افرادی مختلفی مانند جلال آل‌احمد، احمدشاه قاجار، عزت‌الله انتظامی، منوچهر انور، رخشان بنی‌اعتماد، بهرام بیضایی، ناصر تقوایی، محمدعلی جمال‌زاده، صادق چوبک، علی حاتمی، پوران درخشنده، نجف دریابندری،‌ محمود دولت‌آبادی،‌ سهراب سپهری، حمید سمندریان، احمد شاملو،‌خسرو شکیبایی، آنتوان دو سنت اگزوپری، شکسپیر، عارف قزوینی، کریم شیره‌ای، مسعود کیمیایی، ابراهیم گلستان، مایاکوفسکی، محمد مصدق، پرویز ناتل خانلری، علی نصریان، صادق هدایت، نیما یوشیج و سعید نفیسی صحبت کرده است.


در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «این زمان هنوز نمی‌دانم که در آن روزگاران، جذبۀ صحنه مرا به سوی خود خواند یا برحسب اتفاق به سویش رفتم؛ فقط می‌دانم چنان شور عمیقی در من برانگیخت که بی‌پروا مأوای همیشگی من شد. صحنه جایی شد که زندگی را دوباره به من آموخت و هر روز در آن بازیگر دیگری می‌شوم و نمی‌دانم من در صحنه بازی می‌کنم یا صحنه در من.»
 
کتاب «دیدار با خویش»، اثر عباس جوانمرد در 488 صفحه، شمارگان 770 نسخه و به‌بهای 50 هزار تومان توسط نشر نو منتشر شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار