کد خبر: ۴۹۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
مدیرکل دفتر راهبری سیستم های سازمان تامین اجتماعی گفت: پرتال محتوای آموزشی این سازمان با همکاری شرکت رایتل راه اندازی شد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مهندس علی معیری در حاشیه جلسه رونمایی پرتال محتوایی آموزشی رایتل که با حضور نمایندگان معاونت فرهنگی و اجتماعی، اداره کل آموزش و پژوهش و اداره کل روابط عمومی برگزار شد، اظهار داشت: این پرتال با همکاری رایتل و سازمان تامین اجتماعی با هدف آموزش و ارتقای سطح علمی و مهارتی بیمه شدگان، کاربران سامانه های سازمان و  کارکنان، از طریق دسترسی به محتوای صوتی و تصویری مرتبط با حوزه های مرتبط، آماده بهره برداری شده و به زودی عملیاتی خواهد شد.
وی افزود: محتوای بارگذاری شده در این پرتال از بعد امنیت و سطوح دسترسی قابل مدیریت بوده و با لحاظ نمودن نوع مخاطب، سطح دسترسی، مشخص خواهد شد.
معیری گفت: سازمان تامین اجتماعی با همکاری رایتل به عنوان یکی از اپراتورهای تلفن همراه کشور و عضو خانواده تامین اجتماعی، در دستیابی به خدمات نوین فناوری اطلاعات با لحاظ نمودن پیش نیازهایی از جمله تأمین و توسعه زیرساخت نرم افزاری و سخت افزاری منطبق با تکنولوژی های روز دنیا، تشکیل کارگروه های فنی و تخصصی به منظور شناسایی و الکترونیکی کردن خدمات قابل ارائه توسط سازمان در حوزه های مختلف و اختصاص امتیازهایی در راستای حجم ترافیک اینترنت به منظور تسهیل در فرآیند تولید و بهره برداری محتوا، گام برداشته است.
مدیرکل دفتر راهبری سیستم های سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: تلاش ما این است که در سازمان تامین اجتماعی با برنامه‌ریزی‌های مدون و ارائه خدمات و سرویس های از راه دور و مبتنی بر تکنولوژی های روز دنیا از جمله موبایل، زندگی مردم را بهبود بخشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: