کد خبر: ۴۹۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲
محمد بلادی چولابی مدیرشعب استان گیلان با اشاره به استقبال مشتریان از خدمات بانکداری نوین بانک قرض الحسنه مهر ایران، بر توسعه استفاده متقاضیان از سرویس های بانکداری الکترونیك تاكید كرد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، بلادی چولابی در رابطه با اقدامات صورت گرفته در حوزه بازاریابی و جذب منابع جدید گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی و فصلی بودن شغل کشاورزی در استان گیلان میزان نقدینگی در نیمه دوم سال بیشتر می باشد، با تلاشهای گروه بازاریابی استان و با عنایت به تکریم ارباب رجوع در شعب و برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان، خیرین، نهادها و سازمانهای مختلف و ارتباط نزدیک با جامعه روحانیون امید است با در نظر گرفتن وضعیت فعلی استان كه همراه و متناسب با عملكرد سایر استانها در حال رشد و تعالی می باشد با بهبود عملكرد در ماه های آتی ، شاهد رشد روز افزون منابع قرض الحسنه باشیم.
وی در خصوص اهمیت پیگیری و وصول مطالبات بیان داشت: مشکلات اقتصادی، بازارهای فصلی، میزان نرخ بیکاری و ... ، بخشی از دلایلی است که گاهی منجر به ایجاد مطالبات در استان می شود و این مدیریت با بهره گیری از تمام ابزارها و ظرفیت موجود نسبت به وصول مطالبات اقدام می نماید . 
مدیرشعب استان گیلان افزود: ایجاد برنامه زمانبندی مشخص، سرکشی مدون و بی وقفه به شعب، بررسی روند پیگیری و برگزاری کمیته مطالبات در محل ستاد استان گیلان و درخواست ارائه گزارش هفتگی و ماهانه از شعب از مهمترین اقداماتی است که در سطح استان انجام می گیرد .
بلادی چولابی با اشاره به برنامه ریزی و استراتژی مد نظر در حوزه های مختلف فعالیت های شعب استان اظهارداشت: این مدیریت در نظر دارد با استفاده از تمام ظرفیت های موجود، با تکیه بر نیروی جوانی و انگیزشی پرسنل و بهره گیری از روش بهبود مستمر نسبت به دستیابی به اهداف تعیین شده گام های بنیادی برداشته و 
چشم انداز درخشانی را تا پایان سال جاری رقم زند . 
وی افزود: این استان قصد دارد طلایه دار بانکداری الکترونیک در کشور باشد و كسب رتبه های برتر در بخشهایی از این حوزه در طی چهار ماه اخیر بیانگر شتاب شعب گیلان برای دستیابی به این مهم در آینده است.
مدیریت شعب استان گیلان تصریح کرد: افزایش تبلیغات، لحاظ نمودن امر بازاریابی در تمامی سطوح صف و ستاد، برنامه ریزی دقیق و هدفمند در جهت افزایش سهم بانک از بازار پولی استان، تلاش مضاعف در کنترل مصارف و کاهش مطالبات از دیگر برنامه های این مدیریت می باشد كه امید است با استعانت از خداوند متعال و رهنمودهای مدیران ارشد بانك محقق گردد.
وی در پایان، از کلیه پرسنل استان گیلان که در تمام سطوح برای رشد و تعالی بانک قرض الحسنه مهر ایران تلاش می کنند، قدردانی كرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: