کد خبر: ۴۹۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸
علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانك صنعت و معدن به مناسبت هفته دولت پیامی صادر كرد.
پیام مدیرعامل بانک صنعت ومعدن به مناسبت هفته دولتدر متن این پیام آمده است: هفته دولت را امسال در حالی آغاز می كنیم كه دولت دوازدهم با پیامی از امید به فردای روشن كار خود را آغاز كرده است و مصمم است تا با تكیه بر حمایت و اعتماد مردم و برنامه های مدون یك دوره دیگر از خدمت را آغاز كند.
دولت یازدهم در دورات تصدی خویش توانست با افزایش نرخ رشد اقتصادی، تثبیت نرخ تورم و شكستن ركود تاثیر مثبتی بر فضای اقتصادی و اجتماعی كشورمان بگذارد و موقعیت كشورمان را در مقیاس های جهانی بهبود بخشد كه بی شك این روند در سال های آتی نیز ادامه خواهد یافت .
بانك صنعت و معدن نیز كه همواره بر اساس سیاست های تدوین شده دولت گام برداشته و برنامه های خود را در چارچوب این سیاست ها تعریف كرده و به اجرا گذاشته است در این دوره توانست واحد های صنعتی زیادی را ؛ اعم از بزرگ، كوچك و متوسط ؛ تامین مالی و راه اندازی كرده و با گسترش امید و فعال سازی فضای كسب و كار رسالت و ماموریت خود را به انجام برساند.
این بانك با بهبود فرایندهای داخلی و فعال سازی سیستم core banking، خود را بیش از پیش با شرایط فعالیت در فضای جهانی منطبق ساخته و در حالی كه نخستین خط اعتباری را در اولین ساعات اجرایی شدن برجام گشایش كرده بود توانست در آخرین ماه های دولت یازدهم قرارداد برقی سازی قطار تهران-مشهد را با كشور چین مبادله ساخته و بار دیگر جایگاه خود را در تامین مالی طرح های توسعه ای كشور تثبیت كند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای والامقام دولت، هفته دولت را به دولتمردان و تلاشگران متعهد و شما همكاران پرتلاش بانك صنعت و معدن تبریك عرض نموده و ازخداوند متعال خواهانم که این بانک را درمسیرتحقق آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش یاری نماید .

نام:
ایمیل:
* نظر: