کد خبر: ۴۹۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹
رئیس سرپرستی منطقه 5 بانک شهر با اشاره به اقدامات زیرساختی و عمرانی در کلانشهر کرج طی سال گذشته گفت: از عمده عوامل تحقق این مهم، تعامل کارآمد و راهگشای مدیریت شهری کرج و بانک شهر است.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، رئیس سرپرستی منطقه 5 این بانک با بیان این‌که اقدامات زیرساختی و عمرانی در کلانشهر کرج طی سال گذشته نسبت به سایر کلانشهرهای کشور بسیار مطلوب بوده است، گفت: از عمده عوامل تحقق این مهم، تعامل کارآمد و راهگشای مدیریت شهری کرج و بانک شهر است.
شهرام عالی پور افزود: بانک شهر در چارچوب قوانین و مقررات خود به‌صورت ذاتی یاری رسانی به مدیریت شهری را از جمله وظایف خود می‌داند.
وی ادامه داد: این امر در 3 سال اخیر با تعامل شورای اسلامی شهر و شهرداری کرج و بانک شهر در گستره وسیعی میسر شده است که گواه آن نیز طرح های عمرانی به بهره برداری رسیده در سطح شهر است.
عالی پور خاطرنشان کرد: تامین مالی پروژه های عمرانی، اجرای طرح های نوسازی و بهسازی، ارتقاء حمل و نقل عمومی، ریلی، جاده ای و... از مهم‌ترین اهداف اجرایی بانک شهر در تعامل با مدیریت شهری است .
رئیس سرپرستی منطقه 5 بانک شهر افتتاح پروژه ای نظیر زیرگذر آیت الله هاشمی رفسنجانی که یکی از طرح های بزرگ ملی به شمار می‌آید، را نیز حاصل همکاری متقابل این دو دستگاه خدمات رسان اعلام کرد..
این مسئول با بیان این‌که پروژه بزرگراه شمالی در کرج نیز با همکاری این بانک، مدیریت شهری و وزارت راه و شهرسازی در حال اجراست گفت: تعامل بانک شهر و شهرداری کرج در زمینه احداث طرح های عمرانی و زیرساختی با قوت هر چه بیشتر ادامه خواهد داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر: