کد خبر: ۴۹۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
هزینه 2600 یورویی آرایشگر امانوئل ماکرون!
تجارت آنلاین: حرکت طوفان هاروی در ساحل تگزاس، انتقاد به سختگیری انگلیس برای ویزای دانشجویی، هزینه 2600 یورویی آرایشگر امانوئل ماکرون! و حرکت پاکستان به سوی چین با سیاست های ترامپ از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های روز شنبه دنیا هستند.
*حرکت طوفان هاروی در ساحل تگزاس - نیویورک تایمز
طوفانی "هاروی" با گذشت از خلیج مکزیک وارد ایالت تگزاس آمریکا شده است. طوفان "هاروی"  با درجه 3 ممکن است به درجه 4 تبدیل شود . هشدار سیل در شمال مکزیک و ایالت لوییزیانا آمریکا صادر شده است. تهدید این طوفان موجب تخلیه و تعطیلی روز نخست مدارس در مناطق حاشیه سواحل تگزاس جنوبی شده است.  
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان


*انتقاد به سختگیری انگلیس برای ویزای دانشجویی - گاردین  
دولت ترزا می نخست وزیر انگلیس به دلیل سیاست های سختگیرانه برای ویزای داشنجویی متقاضیان کشورهای خارجی زیرفشار شدید و انتقاد قرارگرفته است. تصمیم ترزا می به ادامه سیاست سختگیری بر ورود دانشجویان خارجی به انگلیس باعث انزوایش شده است. براساس آمار کمتر از 5 هزار نفر دانشجوی خارجی پس از پایان ویزای تحصیلی در انگلستان باقی مانده اند.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*هزینه 2600 یورویی آرایشگر امانوئل ماکرون! - لوموند
در حالیکه امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه به دنبال اعمال اصلاحات در قانون کار و اقتصاد است ، افشای این خبرکه وی ۲۶۰۰۰ یورو صرف آرایش خود کرده باعث انتقاد بسیاری شد. دو صورت حساب یکی به ارزش ۱۰۰۰۰ یورو و دیگری به ارزش ۱۶۰۰۰ یورو را که به آرایشگر شخصی امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه به نام ناتاشا ام. ۴۰ ساله پرداخت شده مشاهده کرده است.گفته شده که ماکرون به ظاهر خود اهمیت زیادی می‌دهد و همواره این آرایشگر شخصی خود را در دسترس دارد تا به تجدید آرایش ظاهری خود بپردازد.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*حرکت پاکستان به سوی چین با سیاست های ترامپ – ساوت چاینا مورنینگ پست
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با سخنرانی اخیر خود پاکستان را مورد انتقاد قرارداد و اعلام کرد پاکستان باید به حمایت از تروریسم پایان دهد.منزوی کردن پاکستان توسط آمریکا باعث میشود تا این کشور به سوی چین متمایل شود.چین که به دنبال حفظ امنیت در مرزهای خود است با همکاری پاکستان روابط خود را عمیقتر خواهد کرد.
 مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار