کد خبر: ۵۰۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
افشای سوالات امتحانی در معروف ترین کالج انگلیس
تجارت آنلاین: افشای سوالات امتحانی در معروف ترین کالج انگلیس، خسارت سنگین طوفان هاروی به تگزاس آمریکا، بسته شدن آغوش ایتالیایی ها به روی مهاجران و بانک های مرکزی جهان خواستار کاهش قوانین تجاری از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های روز یکشنبه دنیا است.
*افشای سوالات امتحانی در معروف ترین کالج انگلیس – گاردین
در بررسی های صورت گرفته درباره امتحان اقتصاد کالج ایتون مشخص شد که معاون ریاست این کالج معتبر انگلیسی سئوالات را پیش از جلسه امتحان بین معلم ها پخش کرده است. به دنبال این خبر نمره اقتصاد دانش آموزان لغو شد.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*خسارت سنگین طوفان هاروی به تگزاس آمریکا – نیویورک تایمز
خسارت های گسترده طوفان هاروی شامل قطعی برق و تخریب خانه های زیادی در ایالت تگزاس شده است.طوفان هاروی که از خلیج مکزیک به سوی تگزاس حرکت کرد باعث مرگ دو تن شده است این طوفان قوی ترین طوفان از 13 سال گذشته تاکنون بوده است که درآمریکا رخ داده است.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*بسته شدن آغوش ایتالیایی ها به روی مهاجران – واشنگتن پست
بسیاری از شهروندان ایتالیایی که پیشتر از مهاجران استقبال کرده بودند اکنون معتقدند تعداد مهاجران بسیار زیاد شده است.در شهرهای کوچک ایتالیا رویکرد ضد پناهجویان شکل گرفته است.بسیاری که پیشتر از پناهجویان آفریقایی استقبال میکردند از عدم ادغام و تطبیق مهاجران با شیوه زندگی ایتالیایی ناراضی هستند.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*بانک های مرکزی جهان خواستار کاهش قوانین تجاری – وال استریت ژورنال
دو بانک مرکزی جهان با نگرانی از وضعیت اقتصاد جهانی هشدار دادند که کاهش قوانین بانکی پس از بحران اقتصادی یا دنباله روی رویکرد های حمایتگرایانه باعث تهدید بر گسترش اقتصاد جهانی خواهد شد. روئسای فدرال رزرو و بانک مرکزی اروپا در دیدار خود سعی در بازگشت به برنامه قوانین پس ازبحران هستند.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار