به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از ایبِنا، استانداردهای ISO ۹۰۰۱، ISO ۱۰۰۰۲ و ISO ۱۰۰۰۴ سه استاندارد جدید است که این شرکت توانسته آن ها را کسب کند بر این اساساستانداردISO ۹۰۰۱ مربوط به سیستم مدیریت کیفیت، استاندارد ISO ۱۰۰۰۲ ناظر بر رسیدگی به شکایات مشتریان و استاندارد ISO ۱۰۰۰۴ نیز مربوط به پایش و اندازه گیری رضایت مشتری است.
کسب گواهینامه های کیفی و فنی از این دست، نشانی از اعتقاد یک شرکت به اصل مشتری مداری دارد.
یادگاری مسئول حراست تهران نیز در این جلسه یادآور شد: بیتردید، موفقیت در محیط رقابتی کنونی، مستلزم برنامهریزی مطلوب با رویکردی آیندهنگر و ایجاد درکی مشترک از برنامهها و اهداف و چگونگی گذراندن این مسیر است.