کد خبر: ۵۰۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱
خسرو فرحی مدیرعامل پست بانک ایران از بهره‌برداری 61 طرح‌ این بانک با صرف اعتبار ریالی به ارزش 333 میلیارد و 500 میلیون ریال و اعتبار ارزی به ارزش بیش از 145میلیون دلار در هفته دولت خبر داد.
دکتر فرحی از بهره‌برداری 61 طرح‌ پست بانک‌ به مناسبت هفته دولت خبر داد به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی پست‌بانک‌ایران: وی ضمن اعلام این خبر گفت: طرح بزرگ نصب و راه اندازی 1000 دستگاه خودپرداز(ATM) جهت ارائه خدمات پولی و بانکی در باجه های ICT روستائی، بهره برداری و راه اندازی از 55 باجه خدمات بانکی روستائی بهسازی شده درسطح کشور و بهره برداری از طرح ایجاد ارزش افزوده شبکه اینترنتی توسط شرکت ژرف نگر با بهره گیری از تسهیلات این بانک از جمله طرح هایی است که همزمان با افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های مجموعه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان ها و شرکت های تابعه آن مورد بهره برداری قرار می گیرد.
فرحی افزود: شروع پروژه های طرح تصفیه آب شرکت آتیه گیلاب صنعت استان گیلان، طرح ایجاد کارخانه تولید محصولات Pet شرکت فرساشیمی شهرستان عسلویه و طرح تولید نیروی برق 50 مگاواتی شرکت توسعه آفرینان انرژی پاک شهرستان خواف از دیگر طرح‌هائی است که از محل تسهیلات ارزی این بانک به ارزش 145میلیون و 378 هزار دلار تأمین مالی شده و در هفته دولت شروع به ساخت خواهند نمود.
مدیرعامل پست بانک ایران تصریح کرد: ارتقاء و تکمیل سامانه نرم افزار جدید بانک در شعب و باجه های خدمات بانکی سراسر کشور دیگر طرح بزرگ بانک است که بهره برداری می شود. 
وی درپایان تصریح کرد: صدها طرح و پروژه منطقه ای و محلی درسطح کشور توسط مدیریت های شعب این بانک طی هفته دولت در زمینه های مختلف اقتصادی و تولیدی از جمله مشاغل کشاورزی و کسب و کارهای خرد مورد بهره برداری قرار می گیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: