کد خبر: ۵۰۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶
تنها شعبه بانکی دیجیتال ایران توسط بانک ایران زمین در تهران آغاز به کار کرد.
افتتاح اولین سوپرمارکت بانکی دیجیتال ایران زمینبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، این بانک که سابق بر این در بلوار کشاورز فعالیت می کرد با باز تعریف ایران زمینی ها برای جهش به سوی بانکداری نوین به میدان ولی عصر نقل مکان کرده و به عنوان اولین و تنها شعبه دیجیتالی کشور کار خود را آغاز کرد.

طرح پرواز یعنی خدمت رسانی بهتر به مشتریان ایران زمین

عبدالمجید پورسعید مدیر عامل بانک ایران زمین در مورد آغاز به کار اولین شعبه بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین گفت: هدف اصلی ما تحقق برنامه ای با نام طرح تحول یا پرواز است که افق پیش روی بانک ایران زمین را برای سال ۱۴۰۰ معین می کند.
وی ادامه داد: ما به دنبال تحول ساختاری در نظام بانک هستیم و افتتاح اولین شعبه بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین آغاز گر این تحول بنیادین خواهد بود.
پورسعید هدفگذاری بانک را کسب رضایت مشتریان خود عنوان کرد و افزود: هر اتفاقی که در بانک ایران زمین رخ می دهد تنها و تنها با هدف خدمت به ملت بوده و قصد ما این است که برای مشتریان خود ارزش افزوده ایجاد کنیم تا از بودن در ایران زمین منفعت بیشتری حاصل نمایند.
وی افزود: آرامش، رفاه و رضایت مشتری از دریافت خدمات وظیفه سیستم بانکی است و ایران زمینی ها این وظیفه را خوب یاد گرفته اند و بی دلیل نیست که برنامه آموزشی در طول سال برای کارمندان بانک گنجانده شده و این برنامه ها در هر مرحله، به روز می شوند.

خانه ایران زمین مخصوص تمام مشتریان وفادار بانک

مجید شایسته رئیس هیات مدیره بانک ایران زمین در مورد ورود ایران زمین به بانکداری دیجیتال گفت: با انتصاب اعضای جدید هیات مدیره بانک، نگاه جدیدی به بانکداری مدرن صورت گرفت و آن ورود به دنیای بانکداری دیجیتال بود.
وی ادامه داد: بانکداری دیجیتال آخرین مدل بانکداری در جهان است و شما تغییر کار و تفاوت ها را حتی در شکل و طراحی فضای داخلی بانک نیز می توانید ببینید.
شایسته تاکید کرد: این شعبه نمادین است و اولین در نوع خود خواهد بود اما ایران زمین قصد دارد تا سال ۱۴۰۰ تمام شعبی که از لحاظ فیزیکی امکان دیجیتالی شدن را دارند به این سو سوق دهد.
وی به وجود قسمتی به نام خانه ایران زمین در شعبه دیجیتالی میدان ولی عصر اشاره کرد و افزود: مشتریان با حضور در این خانه می توانند از امکاناتی نظیر تبلت و ال سی دی های تاچ استفاده کرده و کلیه خدمات اینترنتی و گرفتن اطلاعات را به صورت آنلاین دریافت کنند.

ایران زمین رتبه اول بانکداری دیجیتال در ایران

مجتبی شیروانی عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیر عامل بانک ایران زمین در خصوص ورود به فضای بانکداری نوین گفت: با تصویب برنامه افق ۱۴۰۰ بانک به دنبال راهکاری برای ایجاد مزیت در فضای رقابتی بانکداری دیجیتال هستیم.
وی ادامه داد: خوشبختانه بانک ایران زمین این پتانسیل را داشت که به سوی بانکداری دیجیتال حرکت کند و همین مزیت رقابتی برای ترسیم افق ۱۴۰۰ بانک و طرح تحول یا پرواز انتخاب شد.
قائم مقام مدیر عامل بانک ایران زمین افزود: دنیا به سمت بانکداری دیجیتالی حرکت کرده و بانک ها تبدیل به یک مجموعه سرویس محور تبدیل شده اند و ایران زمین نیز در افق ۱۴۰۰ به دنبال رتبه اول بانکداری دیجیتال در ایران است.

نقش پر رنگ بانک ایران زمین در توسعه تولید داخلی 

هادی قدیمی نائب رییس هیات مدیره بانک ایران زمین در مورد افتتاح اولین شعبه بانکداری دیجیتال ایران زمین در تهران گفت: این اتفاق آغاز یه روند مثبت برای جهشی بزرگ است و بانک ایران زمین را در آستانه ورود به دنیای بانکداری دیجیتال قرار می دهد.
وی ادامه داد: بانک ایران زمین برای آسایش مشتریان خود سعی می کند خدمات نوین را با بهترین کیفیت به ایشان ارائه کند از این رو در برنامه تحول و یا پرواز به خوبی برنامه ریزی خوبی برای ورود به بانکداری نوین و دیجیتالی شده است که امیدواریم تا سال ۱۴۰۰ این مهم محقق شود.
قدیمی در مورد فضای فعلی بانکداری در ایران نیز گفت: متاسفانه اقتصاد کشور ما بانک محور است و بانک ها نقش بسیار پر رنگی در تولید دارند اما فشارهای بیرونی بر روی سیستم بانکی افزایش پیدا کرده و بسیار نگران کننده شده است.
وی افزود: برخی افراد منافع خاصی در تضعیف بانک های کشور دارند و از این رو جو بدی را برای سیستم بانکداری ایجاد کرده و در حال تخریب وجهه بانکداری ایران هستند.
نایب رییس هیات مدیره بانک ایران زمین خاطرنشان کرد: آمارها نشان می دهد که تسهیلات سیستم بانکی نقش و اهمیت ویژه ای در تولید و اقتصاد کشور دارند و بانک ایران زمین نیز در این مهم سهم خوبی را داراست.

نام:
ایمیل:
* نظر: