کد خبر: ۵۰۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲
محمد رضا قربانی، مدیرعامل و رضا سهم دینی رئیس هیات مدیره بانک دی، از نیروگاه برق دماوند بازدید کردند و با مدیران نیروگاه به بحث و تبادل نظر پرداختند.
بازدید مدیرعامل بانک دی از نیروگاه برق دماوندبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک دی، قربانی در این دیدار با اشاره به جوان و متخصص بودن همکاران نیروگاه برق دماوند خطاب به هیات مدیره این نیروگاه گفت: محیط کار در نیروگاه برق دماوند به دلیل ماهیت و فضای کاری و ابزار تولید محصول با محیط های  کاری دیگر متفاوت است و به منظور تلطیف محیط کاری برای پرسنل، باید به ایجاد شور و نشاط سازمانی و محیطی آرام و امن توجه کرد.
وی در ادامه تاکید کرد: توجه به مقوله ورزش و ایجاد محیط های ورزشی مناسب برای همکاران شاغل در نیروگاه می تواند ضمن افزایش نشاط و شادابی مجموعه، به افزایش بازدهی نیروی کار نیز کمک نماید.
قربانی در ادامه در خصوص لزوم برنامه ریزی برای افزایش فروش محصولات تولیدی نیروگاه و سودآوری آن گفت:  باید با مطالعه بازار خارجی نسبت به صادرات نیروی برق تولیدی در کنار فروش داخلی برنامه ریزی داشته باشیم و تلاش کنیم فروش داخلی را به جهت تامین نقدینگی، افزایش دهیم تا برای بانک و نیروگاه سودآوری مناسبی داشته باشد.
در ادامه این دیدار، رضا سهم دینی رئیس هیات مدیره بانک دی، با اشاره به پیشرفت های چشمگیر عملکردی این نیروگاه در سال های اخیر گفت: مدیریت نیروگاه برق دماوند توانسته بر مسائل و مشکلات قبلی فائق آید و نسبت به نظم بخشیدن به فعالیت های این نیروگاه ، برنامه ریزی لازم را به عمل آورد.
وی همچنین با تاکید بر این که برق، نیاز اساسی جامعه و صنایع مختلف است تصریح کرد: باید در نیروگاه برق دماوند تلاش کنیم محصول تولیدی نیروگاه را به صنایع بزرگ تولیدی و اقتصادی کشور عرضه کنیم و از محل فروش آن نقدینگی مجموعه را افزایش داده و برای بانک نیز سودآوری ایجاد نماییم.

نام:
ایمیل:
* نظر: