کد خبر: ۵۰۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴
از تسخیر تگزاس با سیل تا هجوم آفریقایی ها به اروپا
تجارت آنلاین: اروپا به دنبال راه حل برای مهاجرین آفریقایی، کاهش تنش با عقب نشینی نیروهای هند و چین از مرز، افزایش رضایت از زندگی در ژاپن و تسخیر تگزاس با سیل و باران از مهمترین تیترهای صفحه نخست روزنامه های روز سه شنبه دنیا هستند.
*اروپا به دنبال راه حل برای مهاجرین آفریقایی – فیگارو
امانوئل ماکرون پیشنهاد ایجاد ایستگاه هایی در نیجر و چاد را برای شناسایی شرایط پناهجویان برای گرفتن پناهندگی در فرانسه یا کشورهای اروپایی شد. رئیس جمهوری فرانسه همزمان با آغاز به کار نشست اروپایی-آفریقایی بحران مهاجرت در پاریس از تدبیر تازه خود سخن گفت و هدف آن را «تامین امنیت فوری» واجدان شرایط حق پناهندگی خواند. امانوئل ماکرون همچنین به تشریح اقدام مشترک دیگری در زمینه امنیتی و قضایی نیز پرداخت که اجرایی شدن آن مستلزم حضور نیروهای نظامی برای جلوگیری از موج ورود پناهجویان به لیبی است.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*کاهش تنش با عقب نشینی نیروهای هند و چین از مرز- ساوت چاینا مورنینگ پست
  دولت هند اعلام کرد، چین و هند بر سر عقب کشیدن نیروهایشان از منطقه مورد مناقشه‌ای که میان چین، هند و بوتان قرار دارد، توافق کرده‌اند. این خبر نشانگر تلاش برای آرام کردن تنش بین دوطرف و ایجاد موقعیتی برای مذاکره مقامات ارشد دو کشور در اجلاس اقتصادی بریکس خواهد بود.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

* افزایش رضایت از زندگی در ژاپن – ژاپن تایمز
برطبق نظرسنجی صورت گرفته در ژاپن 73.9 درصد مردم خوشحال هستند این درحالی است که آنها از میزان حقوق خود ناراضی هستند. این میزان رضایت بالاترین سطح از سال 1963 تاکنون است.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*تسخیر تگزاس با سیل و باران – وال استریت ژورنال
ادامه سیل و بارش شدید باران باعث تخلیه 3 هزار ساکن شهروند هیوستن در ایالت تگزاس آمریکا شده است که توسط  مامورین نجات از میان خیابانهای سیل زده به محلی امن انتقال یافتند.شرکت های برق از قطع بیشتر برق و کاهش انرژی پس از طوفان هاروی خبر دادند. بقایای طوفان سنگین هاروی ، سیلی عظیم را به دنبال داشته است.  
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار