کد خبر: ۵۰۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
شوک موشکی کره شمالی به بازارها
تجارت آنلاین: افزایش سیل در تگزاس، بهبود بازارها پس از شوک آزمایش موشکی کره شمالی، تغییر مکزیک با توافق تجاری نفتا و منع فروش سلاح کوچک در لس آنجلس از جمله مهمترین تیترهای صفحه نخست روزنامه های روز چهارشنبه دنیا هستند.
*افزایش سیل در تگزاس –نیویورک تایمز
سطح آب سیل در ایالت تگزاس رو به افزایش است این درحالی است که صدها هزار نفر از خانه های خود تخلیه شدند. تاکنون 30 مورد مرگ به دلیل سیل گزارش شده است. دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با سفر به تگزاس اعلام کرد که به دنبال جلوگیری از تکرار اشتباهات جورج دبلیو بوش پس از طوفان کاترینا است.خسارت طوفان هاروی 100 میلیارد دلار تخمین زده شده است.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*بهبود بازارها پس از شوک آزمایش موشکی کره شمالی – گاردین

پس از شوک آزمایش موشکی کره شمالی و سقوط بازارهای بورس وال استریت ، بار دیگر سرمایه گذاران آرامش خود را بازیافتند. این درحالی است که بسیاری در بازارهای بورس درانتظار گزارش رشد اقتصادی آمریکا و آمار بازار کار هستند.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*تغییر مکزیک با توافق تجاری نفتا – واشنگن پست
درحالیکه مدت زمان زیادی از توافق تجارت آزاد نفتا بین کشورهای مکزیک، آمریکا و کانادا می گذرد.فروشگاه های زنجیره ای چهره شهر مکزیکو سیتی و دیگر شهرهای مکزیک را تغییر داده است. قرارداد نفتا که در دهه 90 میلادی منعقد شد پس از دو دهه اکنون با احتمال تغییر توسط دولت ترامپ روبرو شده که بر آینده کشورهای عضو از جمله مکزیک تاثیر گذار خواهد بود.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*منع فروش سلاح کوچک در لس آنجلس – لس آنجلس تایمز
شورای شهر لس آنجلس به منع فروش سلاح "فوق العاده کوچک" رای داد و انتظار می رود این رای باعث نارضایتی گروه های حقوق حمل سلاح شود.منع فروش سلاح کوچک اولین بار ده سال پیش به شورای شهر ارائه شد اما گروه های طرفدار سلاح مدعی شدند سلاح های کوچک برای زنان و افراد معلول که قادر به دفاع از خود نیستند لازم است.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار