کد خبر: ۵۰۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
مدیرعامل بانک شهر تصمیم شورای پول و اعتبار را حائز اهمیت و لازم الاجرا دانست.
 
مدیرعامل بانک شهر با اشاره به تصمیم شورای پول و اعتبار مبنی بر رعایت نرخ سود بانکی، مصوبه اخیر بانک مرکزی را در راستای رونق تولید و ایجاد اشتغال با کاهش هزینه‌های تامین مالی بخش مولد اقتصاد کشور، حائز اهمیت و لازم الاجرا دانست.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، دکتر حسین محمد پورزرندی با بیان این مطلب گفت:رعایت نرخ های اعلام شده از سوی بانک مرکزی از تاریخ یازدهم شهریورماه امسال ، به صورت علی الحساب لازم الاجرا بوده و به طور حتم، این بانک نیز بر اجرای آن متعهد است.
 وی افزود: قطعا بر اساس ضوابط بانک مرکزی، نحوه پیش بینی و محاسبات مربوط به تعیین نرخ سود علی الحساب و تفاوت آن با نرخ سود قطعی در پایان دوره مالی، به عنوان شاخص مهم در ارزیابی عملکرد صحیح و حرفه‌ای، در برنامه‌های این بانک مد نظر قرار خواهد گرفت. وی با تاکید بر این‌که تمامی اقدامات بانک شهر مطابق با سیاست‌های ابلاغی دولت ،شورای پول و اعتبار و بانک مرکزی بوده و خواهد بود و با تمام توان بر اجرای آن تاکید دارد، خاطر نشان کرد: امیدواریم که سایر بانک‌های کشور نیز تابع سیاست های ابلاغی باشند و بر اساس آن حرکت کنند.
 مدیر عامل بانک شهر تصریح کرد: این مصوبات، قطعا در راستای رونق اقتصاد کشور است و امیدواریم اجرای آن مربوط به یک دوره کوتاه مدت نبوده و تداوم داشته باشد. پورزرندی در ادامه خاطر نشان کرد: با اقدامات بانک مرکزی در ساماندهی و برخورد با موسسات غیر مجاز ، هم اکنون شاهد هستیم که یکی از مشکلات اصلی در راه کاهش نرخ سود پول در کشور برطرف شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: