کد خبر: ۵۰۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰
مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ايران با اصغر جهانگير رئيس سازمان زندان ها و اقدامات تاميني و تربيتي كشور تفاهم نامه همكاري امضاء نمود.
حمایت بانک قرض الحسنه مهر ایران از زندانیان جرائم غیر عمدمرتضی اکبری مدیرعامل به همراه سلیمان توکلي عضو هيات مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران در هفته بانکداري اسلامي و در راستاي حمايت از اقشار محروم و نيازمند جامعه و توسعه نظام پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي در حوزه كمك به اشتغال زندانيان آزاد شده، با اصغر جهانگير رئيس سازمان زندان ها و اقدامات تاميني و تربيتي كشور تفاهم نامه همكاري امضاء نمود.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، دکتر جهانگیر در مراسم تفاهم نامه همکاری ميان دو مجموعه بيان داشت: سازمان زندان ها نيز همانند بانک قرض الحسنه مهر ايران نقش حمايتي در كمك به اقشار آسيب پذير جامعه دارد و تلاش مي كنيم تا كساني كه وارد زندان مي شوند علاوه بر اصلاح و تربيت و حرفه آموزي، زمينه اشتغال آن ها را در داخل زندان و پس از آزادي فراهم نماييم تا از اين طريق بتوانيم به آنان و خانواده هايشان كمك كنيم.
وی افزود: اعتقاد داریم که نرخ بازگشت به زندان در افرادی که حرفه آموزی مي کنند و اشتغال مي يابند بسيار کاهش پيدا مي كند و شرايط بهتري براي اجتماعي شدن مجدد آنها به وجود مي آيد و مي توانند به خود، خانواده و جامعه خدمت رساني داشته باشند.
رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتي کشور با اشاره به مشکلات خانواده زندانيان در طول مدت محکوميت سرپرست خانوار گفت: خانواده زندانيان در اين برهه به دليل مصائب مالي بسيار آسيب پذير هستند و حمايت سازمان زندان ها کمك مي كند تا با توانمندسازي اين اقشار و ايجاد كسب و كار مناسب برخي از اين فشارها تعديل يابد.
وی با ابراز خرسندی از انعقاد این تفاهم نامه تصریح کرد: نگاه بانک قرض الحسنه مهر ايران به رفع محروميت ها و تامين مشکلات مالي افراد کم درآمد بسيار خيرخواهانه است و امضاي اين سند همكاري برگ زرين ديگري در كارنامه اين ۲ مجموعه در ارائه خدمات ارزنده به مددجويان مي باشد.
دکتر جهانگیر، افزایش تاثیرگذاری در ارائه کمک هاي حمايتي، عملياتي شدن سريع و امدادرساني مطلوب، بهبود شرايط بازپرداخت، در نظر گرفتن مدت زمان تنفسي و همچنين تسهيل در دريافت اين تسهيلات را بخشي از دغدغه هاي خود بيان کرد و گفت: بانك قرض الحسنه مهر ايران هميشه در زمينه هاي خداپسندانه پيشگام و پيشرو بوده و سابقه همكاري با اين مجموعه بيان گر اهتمام بانك در امور نيازمندان و اقشار آسيب پذير است.
دکتر مرتضی اکبری نیز در ادامه بیان داشت: تمديد اين تفاهمنامه باعث افتخار بانک قرض الحسنه مهر ايران است، زيرا تقويت همکاري هاي دوجانبه ناشي از ارائه خدمات مطلوب و ايجاد رضايت از عملكرد بانك در حوزه هاي مسئوليت هاي اجتماعي مي باشد.
وی افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران یک بانک حمایتي در زمينه مسئوليت هاي اجتماعي است و هميشه تلاش نموده تا در راستاي توانمندسازي نيازمندان جامعه گامهاي موثري بردارد. عملکرد بانك طي سال هاي گذشته نشان دهنده موفقيت هاي حاصل شده در جهت بهبود معيشت اقشار ضعيف و متوسط است.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران تصریح کرد: این بانک طي يک دهه فعاليت خود با استقبال شايسته اي از سوي مردم مواجه شده و نمودار رشد منابع آن بيان گر اين موضوع مي باشد.
در پایان، تفاهمنامه مذبور توسط مرتضی اکبری و اصغر جهانگیر امضاء گرديد.
شایان ذکر است، اخوان رییس اداره اعتبارات و بین الملل، صمدي سرپرست اداره روابط عمومي و بازاريابي و فرجي رييس شعبه مستقل مرکزي نيز در مراسم انعقاد اين سند همکاري حضور داشتند.

نام:
ایمیل:
* نظر: