کد خبر: ۵۰۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸
نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا از بازنشستگان این شرکت تجلیل کرد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، دکتر بیژن صادق در مراسمی که به همین منظور روز 12 شهریور ماه جاری در ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد، با قدردانی از زحمات همکارانی که پس از سال ها تلاش و کوشش، سال گذشته به افتخار بازنشستگی نایل شدند، با اعطای هدایایی از آنان تشکر کرد.
وی افزود: شما بهترین سال های عمر خود را صرف خدمت به مردم و کشور خود کردید و قطعا این خدمات محترم شمرده شده و مطمئن باشید روزی پاداش نیت خیر خود را خواهید گرفت.
دکتر صادق با اشاره به افزایش سطح رفاه و معیشت کارکنان بیمه دانا در مقایسه با صنعت بیمه، برای بازنشستگان شرکت در دوران جدید زندگی آرزوی آرامش و سلامتی کرد.
در پایان مراسم به رسم یادبود به بازنشستگان اخیر شرکت هدایایی اعطا شد.اسامی همکارانی که سال گذشته به افتخار بازنشستگی نایل شدند، بدید شرح است:
فریبا محسنی اصل-رمضانعلی فیض آبادی-نادیه حشمتی-حمیده کریمی-مجید سهرابی-همایون حکیمی مهر-اعظم رضایی نژاد-حوریه بختیاری-نسترن صمدی فر-حجت طالعی اصل- رسول ثابتی-محمود لطیفی-مریم نوائی-امیر هوشنگ کوشا- اقلیم قنبری-مریم تابنده دوست-مسعود فاضلی-غلامعباس رسولی .

نام:
ایمیل:
* نظر: