کد خبر: ۵۰۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹
در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه توانمندیهای عرصه تعاون ، جناب آقای دکتر ربیعی وزیر محترم تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به همراه هیئت همراه از غرفه شرکت بیمه تعاون بازدید نمودند .
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه تعاون ، طی این بازدید آقای دکتر مظلومی مدیر عامل بیمه تعاون توضیحاتی در مورد نحوه ارائه خدمات بیمه ای شرکت بیمه تعاون به تعاونیهای سراسر کشور دادند . متعاقبا جناب آقای وزیر ضمن تشکر از دست اندرکاران شرکت بیمه تعاون ، تداوم فعالیت در این عرصه را خواستار شده و آرزوی موفقیت و توفیق نمودند .
در این مراسم دکتر ربیعی وزیر محترم تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ضمن تبریک هفته تعاون به تلاشگران این حوزه ، توسعه و پیشرفت در عرصه تعاون را از مهمترین سیاستهای دولت دوازدهم برشمرد و اظهار داشت : اهمیت توانایی تعاونیها در ایجاد شغلهای پایدار و ایجاد کسب و کار بسیار چشمگیر بوده و نباید به راحتی از کنار این تواناییها گذشت .
وی ادامه داد : وزارت تعاون با جدیت به دنبال فراهم آوردن بستری مناسب جهت رشد و پویایی تعاونیها می باشد . در مسیر توسعه و آبادانی ، محوریت با مجموعه توانمندیهایی هست که یکجا تجمیع شده و در قالب تعاونی به ارائه نوآوریها در تمامی عرصه ها مشغول می باشند .
ایشان در پایان سخنرانی ، ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی تلاشگران عرصه تعاون اظهار امیدواری کردند که با حضور شرکتهای بزرگ فعال در تمامی زمینه ها در این حوزه ، بستر شکوفایی و توسعه را جهت رشد و گسترش تعاونی ها در کشور هر چه بهتر تر فراهم نمود .
در پایان مراسم جناب آقای دکتر ربیعی وزیر محترم تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ضمن افتتاح نمایشگاه ، از غرفه های حاضر در نمایشگاه بازدید نمودند .

نام:
ایمیل:
* نظر: