کد خبر: ۵۰۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
دبیر کمیسیون اقتصاد کلان، بازرگانی و اداری مجمع تشخیص مصلحت نظام، با مرور گزارش عملکرد بانک مسکن در سال های ۹۲ تا ۹۶،ازاقدامات و فعالیت های موثر این بانک ، تقدیر کرد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از بانک مسکن- هیبنا،کتابچه مربوط به گزارش عملکرد بانک مسکن در دولت یازدهم، بعد از ارایه به مجمع تشخیص مصلحت نظام، در کمیسیون اقتصاد کلان، بازرگانی و اداری مجمع، مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
نتایج این بررسی، مطابق نامه ¬ای که حجت¬ اله هاشم بیگی دبیر کمیسیون اقتصاد کلان مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به مدیر عامل بانک مسکن تنظیم کرده است، از تایید اقدامات انجام شده توسط بانک مسکن طی 4 سال گذشته در حوزه تامین مالی بخش مسکن و ساختمان کشور حکایت دارد.
در این نامه، خطاب به محمد هاشم بت ¬شکن مدیرعامل بانک مسکن تاکید شده است: از اهتمام آن بانک در راستای انجام اقدامات و فعالیت ¬های موثر قدردانی شده و توفیقات بیشتر جنابعالی و همکاران محترمتان را از خداوند متعال خواستاریم.
بر اساس این گزارش،‌ گزارش عملکرد بانک مسکن مربوط به سال¬ های 92 تا 96، دارای 10 سر فصل است که مهم ترین اقدامات صورت گرفته برای تامین مالی بخش مسکن و همچنین نحوه شکست رکود مسکن با گشایش¬ های مالی ناشی از ابزارها و نهادهای طراحی شده توسط بانک مسکن، در آن تشریح شده است.
پیش¬تر مدیر امور ارتباطات و بازاریابی بانک مسکن در گفت ¬و گو با پایگاه خبری بانک مسکن اعلام کرده بود: کتابچه حاوی کارنامه بانک مسکن در دولت یازدهم، ضمن شرح ارکان بانک، محصولات و خدمات نوین حوزه مسکن که در این مدت طراحی و به کار گرفته شد را معرفی می¬ کند و سپس به تشریح سیاست ¬های تجهیز منابع و اصلاح ساختار مالی می ¬پردازد. در این کتابچه همچنین، جزئیات سیاست ¬های تسهیل اعتباری و اعطای تسهیلات از جمله تک رقمی شدن نرخ سود تسهیلات صندوق پس ¬انداز مسکن منعکس شده و نهادهای نوین مالی که طی 4 سال اخیر با طراحی ¬ها و ابتکارات بانک مسکن، پا به عرضه نظام تامین مالی بخش مسکن گذاشتند، به صورت تک تک معرفی و درباره ویژگیهای هر یک از آنها توضیح داده شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: