کد خبر: ۵۰۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
همزمان با ولادت حضرت امام هادی (ع) ، شعبه مرکزی تبریز و ارومیه بیمه حکمت صبا با حضور مدیرعامل ، معاونین و مدیران شرکت و مقامات لشکری و کشوری افتتاح شد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه حکمت ، اولین شعب بیمه حکمت صبا در منطقه شمالغرب کشور با حضور مقامات لشکری و کشوری افتتاح شد.
بر اساس این گزارش ،  معصومه آقاپور نماینده شبستر در مجلس شورای اسلامی ، با عرض تبریک ولادت حضرت امام هادی(ع) ، تنها راه خروج از مشکلات اقتصادی کشوررا توجه ویژه به صنعت بیمه دانست و تاکید کرد : فرهنگ بیمه در جامعه ایران می بایست گسترش یابد.
در ادامه ، علی شعبانی مدیرعامل بیمه حکمت صبا نیز ضمن تبریک ولادت با سعادت امام هادی (ع) ، افتتاح شعبه مرکزی بیمه حکمت صبا در تبریز و ارومیه به عنوان اولین شعب این شرکت در غیر تهران ، سرآغازی برای خدمت گذاری مطلوب به هموطنان عزیز در منطقه شمال غرب کشور دانست و تاکید کرد مردمان آذربایجان شرقی و غربی و خانواده های محترم ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان مردمی مقاوم ، ایثارگر و دارای بهترین الگوهای حضور در صحنه انقلاب و دفاع مقدس می باشند .
ایشان تاکید نمود یکی از موارد خدمت ما به جامعه بیمه گذاران خود ، بیمه های عمر و سرمایه گذاری است که ضمن تامین آسایش خانواده ها و نسل جوان آینده کشور ، نویدبخش فردایی بهتر برای آینده آنها می باشد . همچنین در پایان خاطرنشان کرد  مجموعه شرکت بیمه حکمت صبا با ارائه خدمات بیمه ای به صورت کامل به خدمت به هموطنانمان می اندیشد و امیدواریم روزی برسد که هر خانواده ایرانی بویژه خانواده های محترم ارتش جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح حداقل دو فقره بیمه نامه عمر و پس انداز داشته باشند و آمادگی بیمه حکمت برای انجام این امر مهم اعلام می گردد.

نام:
ایمیل:
* نظر: