کد خبر: ۵۰۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
تخت گاز مرگ در جاده های ایران؛
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از سقوط مرگبار یک دستگاه اتوبوس بین شهری در دره جاجرود (جاده آبعلی) خبر داد و گفت: در این حادثه 11 نفر کشته و 28 نفر به دلیل مصدومیت راهی بیمارستان شدند.
11 کشته و 28 زخمی در حادثه سقوط مرگبار اتوبوس
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از سقوط مرگبار یک دستگاه اتوبوس بین شهری در دره جاجرود (جاده آبعلی) خبر داد و گفت: در این حادثه 11 نفر کشته و 28 نفر به دلیل مصدومیت راهی بیمارستان شدند.
حسن عباسی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود : ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد امروز، حادثه سقوط یک دستگاه اتوبوس در دره جاجرود به مرکز اطلاع رسانی اورژانس تهران اعلام و با توجه به حجم زیاد مصدومان، 14 دستگاه آمبولانس به همراه دو دستگاه اتوبوس آمبولاس و سه خودروی فرماندهی به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد : متاسفانه بامداد امروز یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از شهر کرج به سمت ساری در حرکت بود، به دلایل نامشخصی از مسیر اصلی خود منحرف و با حدود 40 مسافر به دره جاجرود سقوط کرد.
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران خاطر نشان کرد : عوامل اورژانس، عملیات امداد و نجات از مصدومان را از همان لحظات اولیه آغاز کردند و پس از انجام اقدامات اولیه درمانی، 28 مصدوم این حادثه به بیمارستان های مختلف شهر تهران منتقل شدند.
وی با بیان اینکه علت بروز این حادثه در دست بررسی کارشناسان پلیس راهرو قرار دارد، گفت : این عملیات ساعت 6 صبح امروز خاتمه یافت.

*تحقیقات از راننده اتوبوس حادثه جاجرود

در همین رابطه سرهنگ نادر رحمانی ضمن تشریح وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور بااشاره به تصادف مرگبار اتوبوس مسافربری با 39 سرنشین در جاده قدیم جاجرود گفت: راننده این حادثه زنده است و تحقیقات از وی برای مشخص شدن علت دقیق حادثه در حال انجام است.
سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا دراین باره گفت: بامداد امروز در اتوبان پردیس نرسیده به جاجرود -کیلومتر 5 محور تهران - آبعلی- یک دستگاه اتوبوس مسافربری حامل 39 مسافر با احتساب راننده و کمک راننده آن، که از کرج به سمت ساری در حرکت بود، از دره ای به ارتفاع تقریبی 200 متر، سقوط کرد.
وی با بیان اینکه این حادثه 11 کشته و 28 مصدوم برجای گذاشته است، گفت: بررسی‌ها برای برآورد دقیق حادثه در حال انجام است و با توجه به اینکه راننده اتوبوس زنده است، تحقیقات پلیس از وی برای مشخص شدن علت اصلی حادثه در حال انجام است.
به گفته سرهنگ رحمانی، محور جاده قدیم جاجرود که این حادثه در آن رخ داد در حال حاضر باز است و تردد در آن جریان دارد.
سرهنگ رحمانی در مورد وضعیت ترافیکی سایر محورهای کشور نیز اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در آزادراه‌های قزوین-کرج و کرج-تهران وجود دارد و سایر محورهای مواصلاتی مشکل خاصی ندارند.
وی در مورد وضعیت جوی راه‌های کشور نیز گفت: در محدوده ولی‌آباد، محور کرج-چالوس مه‌گرفتگی همراه با کاهش دیده می‌شود. همچنین در محورهای انزلی-فومن و رشت-قزوین در استان گیلان، رامسر در استان مازندران و فیروزکوه در شرق استان تهران بارش پراکنده باران را شاهد هستیم.

*اسامی مصدومین حادثه
11 کشته و 28 زخمی در حادثه سقوط مرگبار اتوبوس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار