کد خبر: ۵۰۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
بیمه "ما" در راستای خدمات رسانی مناسب و شایسته و حفظ و صیانت از سرمایه های کشور و توجه به حقوق مردم با حضور به موقع در محل حادثه برخورد اتوبوس با کامیون درمحورطبس – دیهوک تحسین مقامات قضایی طبس را برانگیخت.
حضور سریع بیمه به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه "ما" ، امیر کهن مدیر بیمه های اتومبیل این شرکت اظهار داشت: دادیار دادگستری شهرستان طبس ضمن تجلیل ازحضور شرکت بیمه" ما " در مرجع قضایی و پیگیری امورات مصدومین حادثه تصادف محور طبس_دیهوک از اقدام بیمه " ما " اظهار خرسندی نموده و از این شرکت بعنوان یکی از  بهترین شرکت های بیمه خصوصی نام برد.
وی در ادامه گفت: به محض وقوع حادثه واژگونی اتوبوس محور طبس – دیهوک ، با توجه به اهمیت موضوع در کمترین زمان ممکن جلسه ای با حضور دادیار  دادگستری  شهرستان طبس  و آقای حاجی محمدی رییس شعبه یزد بیمه "ما" دراداره دادگستری طبس برگزار شد و پس از دریافت اطلاعات اولیه از ماهیت حادثه و مطالعه دقیق پرونده قضایی، به همراه دکتر شفائیان پزشک معتمد دادگستری در بیمارستان مصطفی خمینی طبس حضور یافته و در جریان وضعیت عمومی مصدومین حادثه قرار گرفتیم.
امیر کهن همچنین در خصوص پرداخت خسارات به زیان دیدگان افزود: بر اساس ماده 34 قانون جدید پرداخت خسارت مقرر شد، به محض اعلام آمادگی مصدومین، دیه آنها برای تکمیل دوره درمان پرداخت شود.
بر اساس این گزارش در این سانحه که بر اثر خواب‌آلودگی راننده کامیون اتفاق افتاد، تعداد سرنشینان اتوبوس 51 نفر و تعداد مصدومین 18 نفر اعلام شد که متاسفانه یکی از هموطنان در محل حادثه جان خود را از دست داد.

نام:
ایمیل:
* نظر: