کد خبر: ۵۰۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵
سمینار هم افزایی عاملین فروش استان گلستان به تاریخ شانزدهم شهریور ماه سال ۱۳۹۶ در شهر گرگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک سمینار هم افزایی عاملین فروش استان گلستان به تاریخ شانزدهم شهریور ماه سال ۱۳۹۶ در شهر گرگان برگزار شد.

در این سمینار یک روزه که در راستای ارتقای سطح دانش شبكه فروش استان گلستان با حضور مدیریت فروش مشتریان و جمعی از عاملین فروش و پشتیبانی استان گلستان برپا شده بود مهندس خمیس‌آبادی مدیر فروش مشتریان شرکت آسیاتک به آموزش روش های برنامه ریزی حفظ و توسعه بازار برای محصولات موجود و جدید پرداخت .

مهندس خمیس آبادی با بیان مزایای حفظ مشترکین کنونی نسبت به جذب مشترک جدید اقدام به تشریح روش های نگهداشت مشترکین توسط شبکه فروش بومی کرد. مدیر فروش مشتریان آسیاتک با  تشریح و  آموزش لازم در خصوص ابزارهای توانمندساز شبکه فروش بر این مهم اشاره کرد که آموزش محور اصلی فروش شبکه ای است . وی با تاکید بر آموزش لایه های مختلف شبکه فروش، برنامه ریزی برای آموزش را پیش نیاز بازاریابی و فروش دانست .

گفتنی است در پایان این سمینار بخش پرسش و پاسخ با مشارکت حضار پیرامون مسائل و چالش های پیش رو برگزار گردید و راهکارهای مناسب به همراه  توضیحات لازم توسط مدير فروش مشتريان شركت آسياتك به پرسشگران  ارائه شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: