کد خبر: ۵۰۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
پادرا نسل جدیدی از وانت های تک کابین است که به تازگی تولید و وارد بازار شده و از لحاظ فنی و زیبایی در کلاس خودرو های نیمه سنگین، خودنمایی می کند.
پادرا جایگزینی مناسب برای نیسان آبی
  
به گزارش پایگاه خبری تجارت انلاین به نقل از سایپا نیوز: براساس استراتژی سایپا مبنی بر توسعه محصول و افزایش ایمنی و کیفیت محصولات در راستای بالابردن رضایت مشتریان، شرکت زامیاد از گروه خودرو سازی سایپا اقدام به تولید خودرو جدید وانت پادرا کرده است.

پادرا از جمله محصولاتی است که امکان استفاده در کاربری های مختلف برای ارگان ها و سازمان ها متناسب با نیازشان را دارا است.
این خودرو به عنوان جایگزین نیسان آبی توانسته با رفع عیوب و افزایش توانمندی های جدید در زمینه فنی و رفاهی، شرایطی خوبی را برای رانندگانی که در ساعات طولانی از این خودرو استفاده می کنند فراهم آورد.
این خودرو در ایران به عنوان یک خودرو کاربردی در شهرها و روستاها در کلاس خودروی باری سبک جایگاه ویژه ای دارد.
پادرا با استفاده از گیربکس 6 دنده راحتی بیشتری در مسافت های بین شهری برای سرنشین آن فراهم می کند.
در پادرا امکان حمل بار تا سه برابر محصولات مشابه امکان پذیر است و این یکی از نقاط مثبت و متفاوت نسبت به خودروهای هم سطح خود است. مصرف سوخت کمتر نسبت به محصولات رقیب از دیگر امتیازات این محصول محسوب می شود  .
وانت پادرا دارای موتوری از نوع انژکتوری- بنزینی با تعداد سوپاپ ۴ سیلندر خطی است که از حجم موتور   2389 سی سی با استاندارد آلایندگی زیست محیطی یورو 4 بهره می برد.
این محصول از لحاظ ابعاد و اندازه دارای طول 5185 و عرض 1690 میلی متر است و وزن پادرا 1685 کیلو گرم است که امکان حمل 2100  کیلو گرم بار را دارد.

فرمان هیدرولیک، ترمزABS، آینه های جانبی برقی، ایموبلایزر به همراه سیستم کولر از جمله ویژگی های دیگر این محصول است .

 
نام:
ایمیل:
* نظر: