کد خبر: ۵۰۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸
در راستای گسترش تعامل و ارتباطات دو سویه، سازنده و همکاری متقابل جلسه مشترکی مابین فرماندهی محترم انتظامی تهران بزرگ (فاتب) با مدیرکل شعب غرب تهران بانک قوامین در محل ستاد فرماندهی فاتب برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت انلاین به نقل از روابط عمومی بانک ، علی درزی نیا مدیرکل شعب غرب تهران در ابتدا گزارشی ازعملکرد بانک قوامین بیان نموده و اظهار داشتند ، مدیران بانک قوامین بر این باورند که با عملکرد صحیح اقدامات ، مدیریت دانش ، ارتقاء و ارائه خدمات نوین بانکی و گسترش موارد مذکور ، به معیشت سبزپوشان خدوم ناجا و بازنشستگان شریف ناجا ، کمک گردد . 
در ادامه ، مدیر کل شعب غرب تهران به این نکته اشاره نمودند که یکی از وظایف اصلی بانک قوامین در اجرای ماموریتهای سازمانی، خدمت رسانی مطلوب به کارکنان ناجا و بازنشستگان عزیز می باشد .
در پایان این دیدار سردار رحیمی ضمن تقدیر از مجموعه بانک قوامین ، بانک قوامین را جزئی از بدنه ناجا معرفی و ضمن آرزوی آینده ای درخشان برای این بانک ابراز امیدواری کردند . و با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری که امسال را سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام گذاری کرده اند فرمودند ، انشاا... در آینده نزدیک شاهد افزایش تعامل بیشتر میان بانک قوامین و همکاران سبزپوش ناجا باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: