کد خبر: ۵۰۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱
آخوندی اسامی کسانی که به آنان خانه و زمین داده را اعلام کند!
نماینده مردم ارومیه با بیان اینکه بهتر است آقای آخوندی اسامی کسانی که توسط علیرضا تابش (رئیس سازمان مسکن) به آنان خانه و زمین داده را اعلام کند، به اظهارات اخیر وزیر راه و شهرسازی درباره دلایل استیضاح شدنش در مجلس واکنش نشان داد.
واکنش تند یک نماینده مجلس به اظهارات وزیر راه
نماینده مردم ارومیه به اظهارات اخیر وزیر راه و شهرسازی درباره دلایل استیضاح شدنش در مجلس واکنش نشان داد.
نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه  در گفت‌وگو با  باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اظهارات اخیر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی مبنی بر اینکه دو بار استیضاح شدن در مجلس هزینه ایستادگی در برابر سوداگران شهری بود، گفت: آقای آخوندی به جای این حرف باید می‌گفت که برای فرار از استیضاح، لابی‌گری و برای دوستان خود هزینه کرده است.
وی ادامه داد: اگر امضاکنندگان طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی کسانی بودند که امتیازاتی، چون یک واحد ساختمانی، زمین، سفر خارجی، استخدام و یا پورسانتی دریافت می‌کردند، قطعا آخوندی خبر آن را به همه روزنامه‌های بین‌المللی و حتی سازمان ملل ارائه می‌داد.
نماینده مردم ارومیه با اشاره به اینکه بنده در رأس نمایندگان موافق استیضاح آخوندی بودم، تصریح کرد: بیش از ۸۰ نفر از نمایندگان طرح استیضاح آخوندی را امضا کرده بودند که تعداد زیادی از آن‌ها بعد از مدتی امضای خود را پس گرفتند، باید از آقای آخوندی پرسید که برای پس گرفتن امضا‌های این نمایندگان چقدر هزینه کرده است؟
قاضی‌پور خاطر نشان کرد: بهتر است آقای آخوندی اسامی کسانی که توسط علیرضا تابش (رئیس سازمان مسکن) به آنان خانه و زمین داده را اعلام کند.


نام:
ایمیل:
* نظر: