کد خبر: ۵۰۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
در آستانه چهاردهمین سالروز تاسیس بیمه سینا این شرکت به منظور توسعه و گسترش فعالیتها و نیز ارتباط بهتر با بیمه گذاران، این شرکت هویت بصری جدیدی را طراحی کرده که از آن رونمایی شد.
به گزارش خبرنگار روزنامه تجارت امین شیرکانی مدیرعامل شرکت بیمه سینا در مراسمی که به مناسبت بازطراحی برند بیمه سینا برگزار شد گفت: توسعه در شرکت های بیمه به چهار ضلع نیاز دارد اول سرمایه دوم منابع انسانی سوم تکنولوژی و چهارم برندینگ می باشد.
شیرکانی ادامه داد: در این شرکت طی 4 سال گذشته به 3 مورد از اضلاع توسعه پرداخته شده بود و ما در سال گذشته با همکاری یک شرکت خارجی و یک شرکت داخلی پروژه ری برندینگ را برنامه ریزی کرده و وقت قابل ملاحظه ای را برای توسعه ضلع چهارم گذاشته ایم تا به اهداف توسعه ای شرکت بیمه سینا دست بیابیم.
وی در خصوص ضرورت ری برندینگ توضیح داد: با توجه به اینکه صلیغه مشتریان در طول زمان دائما در حال تغییر است و این شرکت نیز در راستای تغییرات استراتژی خود را باید تغییر دهد و حتی به فکر تغییر شکل ظاهری نیز بوده است. از طرفی با مطالعه شرکت های بزرگ و موفق دنیا دیده می شود که ری دیزاین در دستور کار آنها قرار دارد و آن دسته که به این موضوع توجه نکرده اند به مرور زمان از دور خارج شده اند.
شیرکانی افزود: ما یک نقشه راه طراحی کردیم که هویت بصری طراحی شده بیمه سینا برای اجرای کامل و فراگیر به مرور زمان نیاز دارد و فکر می کنیم برای کامل شدن این فرایند حدود یکسال وقت نیاز باشد.
در پایان از این هویت بصری و لوگو توسط مدیرعامل شرکت بیمه سینا رونمایی شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: