کد خبر: ۵۰۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲
خرید خودرو و تبلت برای اعضای شورای شهر تهران حاشیه ساز شد
پس از انتشار لیست خرید ۲۱ تبلت و ۲۱ خودرو پژو پرشیا برای اعضای جدید شورای شهر تهران در فضای مجازی به قیمت ۹۹۶ میلیون تومان حاشیه های بسیاری در محافل خبری و شبکه های اجتماعی به وجود آمد.
یک عضو شورا خودروی جدید را پس فرستاد!
پس از انتشار لیست خرید ۲۱ تبلت و ۲۱ خودرو پژو پرشیا برای اعضای جدید شورای شهر تهران در فضای مجازی به قیمت ۹۹۶ میلیون تومان حاشیه های بسیاری در محافل خبری و شبکه های اجتماعی به وجود آمد.
بعد از حاشیه ساز شدن خرید میلیاردی خودرو و تبلت برای شورا پنجمی‌ها، مجید فراهانی خودروی جدید شورا را پس فرستاد.
در همین رابطه فارس گزارش داد: بعد از انتشار خبر ولخرجی‌های شورایی‌ها مبنی بر خرید خودروهای جدید و 21 تبلت به قیمت بیش از یک میلیارد تومان مجید فراهانی خودروی خود را پس فرستاد.
این خبرگزاری نوشت: اعضای شورای شهر در روزهای آغازین کار مهمترین دغدغه شان خرید خودرو جدید و تبلت با پول مردم بوده است. این امر واکنش‌هایی را به همراه داشت. این در حالی است که خودروهای قبلی در شورا چند سالی بیشتر از عمرشان نمی‌گذشت و فرسوده هم نشده بودند. شورایی‌ها به نظر دلشان چیزهای جدیدی می خواسته که در اولین ماه فعالیت خود ضرورت را بر خرید خودرو و تبلت دانسته تا اینکه به مشکلات مردم رسیدگی کنند آنها معتقد بودند شهر سوخته تحویل گرفته اند. به نظر می رسد تنها ایراد شهر سوخته نبود خودروی جدید و تبلت بوده است.
این حاشیه ها در حالی اتفاق افتاد که علی اعطاء سخنگوی شورای شهر در این خصوص گفته بود که خودروهای قبلی مستهلک بودند و با بررسی‌های انجام شده اقدام به خرید خودروهای جدید کرده‌اند.
همچنین نایب رئیس شورای شهر تهران در واکنش به انتشار لیست خرید تبلت و خودرو برای اعضای شورای شهر گفت: نمایندگان تنها امانت‌دارانی هستند که با پایان مسئولیت خود تمامی این اموال را به شورا بازخواهند گرداند.
 ابراهیم امینی گفت: خرید اقلام مختلف برای شورای شهر رویه جدیدی نبوده است و این تبلت و خودروها جز اموال شورای شهر بوده و نمایندگان تنها امانت‌دارانی هستند که با پایان مسئولیت خود، تمامی این اموال را به شورا بازخواهند گرداند.
وی ادامه داد: در این خرید نظر اعضا بر صرفه‌جویی حداکثری بوده و یکی از ارزان‌ترین خودروهای ساخت داخل خریداری شده است.



نام:
ایمیل:
* نظر: