کد خبر: ۵۰۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳
رییس کنسرسیوم کسب و کارهای اینترنتی ایران از برگزاری همایش «آینده بازاریابی» در 21 مهر ماه سال جاری خبر داد.

"محمد صادق مالکی" رییس کنسرسیوم کسب وکارهای اینترنتی ایران و مدیر عامل شتاب دهنده کسب و کار پویش با بیان اینکه همایش «آینده بازاریابی»، گردهمایی فعالان بازاریابی دیجیتالی ایران و اهالی دیجیتال مارکتینگ است، اظهار داشت: «این همایش محل مناسبی برای امیدواری خانواده ی دیجیتال مارکتینگ ایران به آینده ی کسب و کارهای اینترنتی است.»
مالکی که این روزها برنامه موفق ''کلید'' در حوزه کارآفرینان مشاغل اینترنتی را در دست تولید دارد، با تاکید بر اینکه از مرداد 1395 برای تولید محتوای همایش «آینده بازاریابی» برنامه‌ریزی کرده‌ایم، ادامه داد: « به‌طور تقريبی یک هزار مدیر ارشد سازمانی در این همایش حضور دارند و هر یک از این افراد، می‌توانند این فرهنگ را در سازمان‌های خود اجرا کنند و این به معنای رشد است.»
مدیر عامل شتاب دهنده کسب و کار پویش درباره دستاورد همایش های پیشین، با بیان اینکه برگزاری این همایش متولیان مشاغل اینترنتی را به یکدیگر نزدیک کرده است، گفت: '' تصحیح اکوسیستم مشاغل اینترنتی هدف اصلی برگزاری این همایش ها است. '' 
مالکی گفت: «برگزاری همایش در یک زمینه مشخص این امکان را برای مشتریان فراهم می‌کند که از مجریان و فعالان صنعت شناخت پیدا کنند.» 
وی شکل گیری زبان مشترک در حوزه ی دیجیتال مارکتینگ را هدف اصلی برگزاری این همایش دانست و اذعان داشت: « دعوت از فعالان موفق این حوزه در همایش (چه فعالان خارجی و چه داخلی) امکان همبستگی اکوسیستم کسب و کارهای اینترنتی را فراهم کرده است. صاحبان مشاغل اینترنتی از استراتژی های موثر در این حوزه و مسیر مناسب حرکت در آن دیدگاه تازه ای به دست آوردند و همچنین این همایش ها، امکان به صحنه آوردن توان اجرایی مشاغل  و بررسی نقاط ضعف و قوت را فراهم می کند.»
رییس کنسرسیوم کسب و کارهای اینترنتی ایران ضمن امیدواری به موفقیت همایش پیش رو، در پاسخ به پیش بینی نتیجه «آینده بازاریابی» در گردهمایی فعالان بازاریابی دیجیتالی ایران گفت: « عموما رفتار کاربر این همایش ها قابل پیش بینی نیست اما آنچه مسلم است اهالی این اکوسیستم در کنار هم خواهند بود. تصویر اولیه افراد از مشاغل اینترنتی به ذهنیت های واضح خواهد انجامید و  گروه های استارتاپی راه بازاریابی دیجیتال برای ورود محصولات خود را پیدا خواهند کرد. مدیران با رقبای خود ملاقات می کنند و به سنجشی تازه از موقعیت خود می رسند. مشاغل در حال برند سازی چگونگی تثبیت برند را می شناسند و مشاغل سنتی نیز راه و رسم سرمایه گذاری نوین یا راه اندازی بدنه دیجیتالی فعالیت های خود را پیدا می کنند.»
مالکی همایش «آینده بازاریابی» در گردهمایی فعالان بازاریابی دیجیتالی ایران را جشنواره ای از  حضور اهالی دیجیتال مارکتینگ دانست. این همایش 21 مهر ماه 1396 در سالن خلیج فارس پژوهشکده نیرو برگزار می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: