کد خبر: ۵۰۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
مراسم معارفه اعضای تیم ورزشی کاراته شرکت بیمه تعاون با حضور جناب آقای دکتر مظلومی مدیر عامل شرکت بیمه تعاون ، جناب آقای محسن آشوری دبیر فدراسیون کاراته ، شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته مردان ایران ، اعضای کادر فنی و قهرمانان و مدال آوران جهانی و آسیایی کاراته ایران و مدیران ستادی بیمه تعاون برگزار شد .
در ابتدای این مراسم آقای دکتر مظلومی مدیر عامل بیمه تعاون ضمن خیرمقدم به حاضرین در مراسم بیان داشتند : در راستای اهداف عالیه شرکت بیمه تعاون در خصوص فعالیتهای اجتماعی و فرهنگی و با نظر مساعد اعضای محترم هیئت مدیره ، تیم ورزشی کاراته شرکت بیمه تعاون جهت حضور در مسابقات کشوری و برون مرزی تشکیل شد .
ایشان در ادامه اظهار نمودند : با توجه به جایگاه والای ورزش در جامعه و لزوم سالم سازی فعالیت جوانان ، بنگاههای اقتصادی می توانند حمایتهای خود از ورزش قهرمانی و پرورش استعدادها را یکی از اهداف مهم فعالیتهای خود قرار دهند . بازتاب مثبت حضور بنگاههای اقتصادی در این عرصه نهایتا منجر به پیشرفت ورزش کشور خواهد شد .
وی تصریح کرد ، شرکت بیمه تعاون با جدیت هر چه تمام تر در این راه قدم برداشته و از هیچ حمایتی از قهرمانان و دست اندرکاران ورزش قهرمانی علی الخصوص ورزش کاراته دریغ نخواهد کرد .
در ادامه جناب آقای آشوری دبیر فدراسیون کاراته ضمن قدردانی و تشکر از مدیر عامل و مجموعه شرکت بیمه تعاون بیان داشتند : این تصمیم بزرگ شرکت بیمه تعاون در حمایت از ورزش کاراته و قهرمانان این رشته ورزشی باید الگوی دیگر بنگاههای اقتصادی قرار گیرد تا با حمایتهای خود از رشته های ورزشی مدال آور و تقویت آنها نقش انکار ناپذیر خود در توسعه و پیشرفت ورزش کشور را تثبیت کنند .
این مراسم با تقدیر و تجلیل از کادر فنی و اعضای تیم کاراته شرکت بیمه تعاون به پایان رسید .

نام:
ایمیل:
* نظر: