کد خبر: ۵۱۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۶
سخنگوی حزب اعتدال و توسعه تاکید کرد؛
سخنگوی حزب اعتدال و توسعه با انتقاد شدید از اظهارات ترامپ در سخنرانی مجمع عمومی سازمان ملل گفت: آنچه ترامپ بر زبان آورده، ناشی از ادبیات غیر منطقی و تفکرات جناح سیاسی است که از ترامپ حمایت می کند.
سخنان سخیف ترامپ، تخریب جایگاه آمریکا
سخنگوی حزب اعتدال و توسعه با انتقاد شدید از اظهارات ترامپ در سخنرانی مجمع عمومی سازمان ملل  گفت: آنچه ترامپ بر زبان آورده، ناشی از ادبیات غیر منطقی و تفکرات جناح سیاسی است که از ترامپ حمایت می کند.
رمضانعلی سبحانی‌فر در گفتگو با تجارت آنلاین با اشاره به اینکه سازمان ملل در جایگاهی بین‌المللی قرار دارد گفت: در این سازمان روسای جمهور کشورهای جهان گرد هم می آیند و آنچه در این سازمان مطرح می شود، به نوعی سیاست گذاری یک سال آینده جهان است.
وی با تاکید بر اینکه سخنرانان مجمع عمومی سازمان ملل باید به نوعی سخن بگویند که از بحران های جهانی بکاهند گفت: قرار نیست کسی که در سازمان ملل سخنرانی میکند، به جنگ و دشمنی بین ملتها دامن بزند و خاطره جنگ و دشمنی را در اذهان عمومی زنده کند.
نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی اظهارات ترامپ را سخیف و تفرقه‌افکنانه توصیف کرد و گفت: سیاست مداری کلاس خاص خودش را دارد و کسانی که وارد عرصه سیاست می شوند،‌باید بازی های سیاسی را بدانند و متوجه باشند که در هر جایگاهی چگونه سخن بگویند.
وی ترامپ را فردی آماتور و ناآشنا با ادبیات سیاسی جهان توصیف کرد و گفت: آنچه ترامپ بر زبان آورد، سخنانی بر گرفته از ادبیات نتانیاهو و تفکرات جنگ افروزی است که سالها قبل منسوخ شده است.
سبحانی فر با اشاره به تبعات گسترده سخنان ترامپ گفت: ادبیات جنگ افروزانه ترامپ با انتقادهای گسترده در جهان رو به رو شده و این رویکرد باعث می شود جایگاه آمریکا در جهان تخریب شود.
این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پاسخ به اینکه گمان میکنید سخنان ترامپ چه تاثیری بر جهان بگذارد گفت: واکنشهایی که به سخنان ترامپ نشان داده شده، گویای این است که سخنان ترامپ و البته خود ترامپ برای جهان بی ارزش شده است.
وی با تاکید بر اینکه سخنان ترامپ زورگویی آمریکا را اثبات می کند گفت: شاید ترامپ به دنبال آن است که کدخدای جهان باشد، اما این روشهایی که روسای جمهور این کشور در پیش گرفته اند، به جز تحقیر هیچ نتیجه ای نصیب آمریکا نمی شود.


نام:
ایمیل:
* نظر: