کد خبر: ۵۱۰۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵
رئیس سرپرستی منطقه 7 بانک شهر با اشاره به حمایت این بانک ازنمایشگاه فروش پاییزه استان قزوین، از استقبال شهروندان از این نمایشگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از  مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، سعید نوری با بیان این مطلب گفت: با توجه به نزدیکی سال تحصیلی جدید و شروع مدارس ،نمایشگاه فروش پاییزه برای سهولت در خرید لوازم مورد نیاز خانواده باحمایت بانک شهر برگزار شد و مورد استقبال کم نظیر بازدیدکنندگان قرار گرفت.

وی افزود : به منظور سهولت خرید از این نمایشگاه ، بیش از ۵۰ عدد دستگاه کارتخوان سیار از سوی بانک شهر به غرفه داران اعطا شد. نوری با بیان این‌که پیشخوان شهرنت بانک شهر با هماهنگی‌های صورت گرفته با مسئولین نمایشگاه ، شهرداری و شورای اسلامی شهر قزوین به طور دائمی در این نمایشگاه راه اندازی و به ارائه خدمات پرداخت ، افزود: دستگاه‌های خود دریافت ، خودپرداز و وب کیوسک خدماتی بود که در این پیشخوان به همشهریان ارائه شد.

رئیس سرپرستی منطقه ۷ بانک شهر در ادامه اضافه کرد : تبلیغات محیطی رایگان ، اختصاص غرفه بزرگ در سالن اصلی به صورت رایگان، تبلیغات رایگان رادیو نمایشگاه ، بازاریابی غرفه داران و بازدیدکنندگان از جمله اقدامات انجام شده ااز سوی بانک شهر در نمایشگاه فروش پاییزه استان بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: