کد خبر: ۵۱۰۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
مديرعامل بانك دي به مناسبت هفته دفاع مقدس در پيامي ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدا، ‌جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس، نتيجه رشادت‌ها و ايثارگري‌هاي اين عزيزان را امنیت و سرافزاري امروز ايران اسلامي دانست.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره روابط عمومي بانك دي، متن كامل پيام محمدرضا قرباني به شرح زير است:
«دوران دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ کشورمان است که آموزه‌ها و پیام‌های  ارزشمند آن همچون گنجینه‌ای گران¬بها در تمامی عرصه های سیاسی، اقتصادی ، اجتماعی و حتی زندگی شخصی یکایک مردم ایران زمین راهگشا است و می¬توان از آن بهره برد.
جنگ هشت ساله‌اي كه بر مردم صبور، مومن و مقاوم ما تحميل شد و غرور ناشي از این دفاع شرافتمندانه و مقدس ، عصر ما را به ميراثي گرانسنگ و جاويدان مبدل كرد و صيانت از دستاوردی چنين ارزشمند ضامن پايداري ‌ نظام مقدس جمهوري اسلامي و كشور عزيز ما ایران خواهد بود.
بی شک اگر آن جانفشانی‌ها و ایثارگری‌ها نبود امروز توان مقابله با توطئه‌ها و فشارهای سنگین قدرت‌های استکباری را نداشتیم. ما به پشتوانه همان رشادت‌ها جایگاه خود را در جهان بعنوان کشوری قدرتمند تثبیت کرده‌ایم و امروزه قدرت های بزرگ جهان در عرصه های مختلف نمی توانند ما را نادیده بگیرد.
تکبيرهاي الهي دليرمردان و شهادت‌طلبان هشت سال دفاع مقدس امروز به فرياد های ظلم‌ستيزي و اسلام‌خواهي مبارزان و آزاديخواهان جهان تبدیل شده و چشمه زلالي که از عمق جان جوانان شجاع رزمنده ايران جوشيد اکنون در سرزمين‌هاي پهناور کشورهاي اسلامي جاري است و شعله‌هاي ايمان و فداکاري بيداردلان، شراره بر کاخ‌هاي بيدادگران جهان افکنده است.
رسالت همه دستگاه‌ها براي شناساندن دفاع مقدس به عنوان يك امر فرهنگي سنگين است و دفاع مقدس نبايد فقط به عنوان يك حادثه شكوهمند در ذهن‌ها باشد بلكه بايد ثمره آن در مديريت كشور استفاده شود.
اینجانب و همکاران ارزش آفرینم در خانواده بزرگ بانك دي بر خود مباهات مي‌نمايیم که افتخار خدمت در مجموعه‌اي را داریم كه جای جایش عطرآگين به حضور ايثارگران، آزادگان و يادگاران شهدا است و وظیفه ما خدمت به این عزیزان و یزرگواران است و در سی و هفتمین سالروز این واقعه بار دیگر با آرمان‌هاي حضرت امام (ره) و شهدای مطهر جنگ تحمیلی پيمان مي‌بنديم كه راهشان را در سنگر های گوناگون به ويژه سنگر اقتصادي ادامه دهیم و تمام تلاش خود را براي پیروزی و سرافرازی ايران اسلامي به كار گيريم.
در پايان بار ديگر ياد و خاطره شهدا، ‌جانبازان و آزادگان دوران دفاع مقدس را كه نتيجه رشادت‌ها و ايثارگري‌هاي آنان،امنیت، آباداني و سرافزاري كنوني ايران اسلامي است را گرامي مي داريم.

نام:
ایمیل:
* نظر: