کد خبر: ۵۱۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲
علي اشرف افخمي رئيس هيات مديره و مديرعامل بانك صنعت و معدن به مناسبت هفته دفاع مقدس پيامي صادر كرد:
در اين پيام آمده است:هفته دفاع مقدس الهام گرفته از ماه محرم و عاشوراي حسيني (ع) ، يادآور يكي از حماسي ترين مقاومت هاي تاريخ ملت ايران در برابر دشمناني است كه نه تنها تماميت ارضي بلكه آرمان ها و ارزش هاي حاصل از انقلاب اسلامي ايران را تهديد كردند.
دشمنان بر اين خيال بودند كه درخت انقلاب اسلامي نهالي است كه نخستين روزهاي خود را تجربه مي كند و در شرايط دفاعي قابل اعتمادي به سر نمي برد . اما انقلاب برگرفته از باور و ايمان قلبي ملت نه تنها معادلات را به هم ريخت بلكه عزم ملت را بيش از گذشته دو چندان كرده و در دوره هاي مختلف انقلاب همگامي ملت و مسئولين سبب شد تا نظام اسلامي محكمتر و با صلابت تر از هميشه در تمام زمينه هاي سياسي ، اقتصادي ، فرهنگي و ..گام بردارد .
زيبا گفت بنيانگذار انقلاب اسلامي حضرت امام خمینی (ره) كه «آن‌ها حساب همه چیز را می‌کردند الا یک حساب و آن حساب، معنویت بود. آن‌ها توجه به این نداشتند که ملت همه با هم علاقه به خدا و اسلام دارند .
وامروز نيز با اتحاد و انسجام و پيروي از رهنمودهاي مقام معظم رهبري و با الهام از 8 سال ايستادگي ايثارگران و جانبازان در دفاع مقدس، توانستيم در برابر دنیا با صدای بلند و با قدرت در جهت حفظ حقوق‌مان گفتگو و ديوارهاي تحريم هاي ظالمانه ه را بشكنيم .
وظيفه يكايك ما الهام گرفتن از ايثار و انگيزه هاي پرتوان آن دوران مقدس است ، تا بتوانيم مراحل توسعه صنعتي و اقتصادي را پشت سر گذاشته و با دستيابي به آرمان هاي مقدس انقلاب و دفاع مقدس دين خويش را نسبت به خون شهيدان و رنج هاي همه ايثارگران ادا كنيم. 
مصادف شدن ايام سوگواري سرور و سالار شهيدان و هفته اول ماه محرم با هفته دفاع مقدس ،بيش از هر زمان ديگر وظيفه ما را برای حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده ، دو چندان مي كند تا اين فرهنگ ناب حسيني به جد در برنامه‌ریزیهاي سياسي ، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور مدنظر قرار گیرد.
اينجانب ضمن تسليت ماه محرم، ماه معنوي و پر از فضيلت سوگواري حضرت اباعبدالله الحسين (ع) و گرامي داشت ياد وخاطره شهداي 8 سال دفاع مقدس، سلامتي و بهروزي خانواده معظم شهدا، ايثارگران و جانبازان انقلاب اسلامي را از خداوندمتعال خواستارم.

نام:
ایمیل:
* نظر: