کد خبر: ۵۱۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷
پیام مدیرعامل و اعضای هیأت مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران به مناسبت آغاز سال تحصيلي جديد.
پیام مدیرعامل و اعضای هیأت مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران به مناسبت آغاز سال تحصيلي جديد، حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال که انسان را به سرای امن و ایمن یکتاپرستی و علم و دانش دعوت نمودآغاز سال تحصيلي ۹۷-۱۳۹۶ را که قرين ايام گراميداشت ايثارگريها و رشادتهاي حضرت اباعبدالله الحسين و ياران باوفايش، رنگ و بوي حسيني گرفته است،
 به دانش آموزان، دانشجویان، معلمان، استادان و همه تلاشگران شریف عرصه مقدس علم و دانش تهنیت می گوييم. اميد آن داريم، علم آموزي مان در همه مقاطع و سطوح تحصيلي در مسير آموزه‌هاي بلند مکتب انسان ساز اسلام و همچنين تحقق اهداف سال"اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" قرار گیرد.
دانش گستری و علم آموزی یکی از موهبتهاي بزرگ خداوند متعال به بشريت است که در سايه آن انسان با کشف ابعاد مختلف جهان هستي به توسعه و بهبود زندگي بشريت نايل مي گردد؛ و انسان به عنوان اشرف مخلوقات خداوند، بايد بکوشد تا از مسير دانش اندوزي از تمام نعمتها، فرصتها و ظرفيتهاي جهان هستي براي دستيابي به زندگي كريمانه بهره جويد. 
از سوی دیگر، نیک می دانيم امروزه تأثيرات توسعه درتمام زواياي زندگي بشر نفوذ کرده و تأثير عميقي بر پيشرفت تمدن بشري و توسعه انساني گذاشته است. در همين راستا تحقيقات نشان مي دهد در ميان ابعاد مختلف توسعه در جهان، بعد توسعه انساني از اهميت بسيار بالايي برخوردار بوده و اين نفوذ در گذر زمان افزايش يافته است. از همين روي بعد توسعه انساني وابسته به ابعاد، مؤلفه ها و ويژگيهاي خاصي است که نقش آموزش در اين فرآيند، نقش شايان توجه و بلکه بي بديل است كه بايد بادرنظر گرفتن همه عوامل مؤثر در آن، براي بهره گيري از آموزش در مسير توسعه پايدار ملي برنامه ريزي نمود.
در این میان ایجاد فرصتهای برابر و عادلانه آموزشي براي اقشار مختلف مردم و برقراري ثبات و آرامش در جامعه مي تواند زمينه هاي مناسبي را براي دستيابي به توسعه پايدار فراهم نمايد.
ما نیز در بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای تحقق برنامه های مسؤوليت اجتماعي خود، اجراي "طرح حمایتی دانش آموزان مناطق محروم" را در دستور کار خود قرار دادیم و بر این باوریم که همکاری و تعامل بين بخشي، مي تواند در ايجاد هم افزايي براي توسعه و گسترش عدالت آموزشي ميان اقشار مختلف جامعه به ويژه مناطق محروم گامهاي مؤثري بردارد.
اکنون خداوند را سپاس می گوییم که در بانک قرض الحسنه مهر ایران توفيق يافتيم همزمان با آغاز سال تحصيلي جديد با توزيع ۳۳هزار بسته آموزشي و بهداشتي، حامي دانش آموزان مناطق محروم باشيم و در ماه مهر، مهرمان را به انسانهاي شريفي که مشتاقانه طالب علم آموزي هستند نثار كنيم. صميمانه از اينكه در اين طرح حمايتي پذيراي مهردوستي بانك قرض الحسنه مهر بوديد سپاسگزاريم.
امیدواریم با الطاف حضرت باریتعالی ما نيز به سهم خود بتوانيم در برنامه هاي توسعه "آموزش برای همه" ، خدمتی ماندگار را برای شهروندان ایران عزیز اسلامي داشته باشيم.  مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ايران

نام:
ایمیل:
* نظر: