کد خبر: ۵۱۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به اتفاق مدیران ارشد این سازمان با حضور در محل نمایشگاه یاد یاران که به مناسبت هفته دفاع مقدس برپا شده است، از غرفه این سازمان بازدید کرد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی ، دکتر سید تقی نوربخش، در جریان بازدید از نمایشگاه یاد یاران که در پارک لاله تهران برپاست، گفت: هفته دفاع مقدس یادآور ایستادگی، ایثار و مقاومت ملت بزرگوار ایران، شهدا، جانبازان و ایثارگران است و یادآور مقابله با اجماع جهانی است که به قصد مقابله با انقلاب اسلامی شکل گرفت و سرآغاز یک نبرد تمام عیار نظامی بود.
وی با اشاره به اینکه نبرد در مقابل استکبار برای عزت و شرف ایران با جنگ نظامی آغاز شد ، افزود: پس از پایان دفاع مقدس در اشکال تهاجم فرهنگی و اقتصادی نمود و تداوم پیدا کرد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه دفاع مقدس با ایستادگی ملت پایان یافت ، تصریح کرد: هم اکنون ایستادگی در مقابل تهاجم اقتصادی در کشورمان وجود دارد و در سازمان تامین اجتماعی به عنوان یکی از خاکریزهای اول این نبرد اقتصادی در دولت اول دکتر روحانی و در راستای اقتصاد بدون تکیه بر نفت توانسته ایم ٢٥ درصد تجهیز منابع کشور را با کمک کارفرمایان، مشارکت جامعه کارگری و بیمه شدگان شکل دهیم.
دکترنوربخش افزود: در واقع حدود یک چهارم تجهیز منابع دولت در سازمان تامین اجتماعی به صورت سالیانه در حال تامین است و این موضوع در راستای معیشت مردم، تامین درمان و ارائه مزایای مختلف بیمه ای در حال انجام است.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: تمامی کارکنان شاغل در سازمان تامین اجتماعی به نوعی بسیجیان صحنه نبرد اقتصادی هستند. نبردی که علیه کشورمان شکل گرفته است.
وی اظهار امیدواری کرد با تدابیر کلان کشوری و راهبردهای کلی نظام، دفاع مناسبی در برابر این تهاجم شکیل گیرد.
دکتر نوربخش با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی نیز در این مدت رسالت خود را به نحو احسن انجام داده است، گفت: امیدواریم بخشی از پیامی که در جهت ایثار شهدای انقلاب اسلامی بر عهده ما است را به بهترین شکل ممکن ارسال کنیم.
مشاور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در امور ایثارگران نیز در جریان برگزاری این نمایشگاه گفت: امسال به علت یکسان سازی، همه سازمان ها در این محل اقدام به برپایی غرفه کرده اند.
عبدالخالق حبیبی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با ایام محرم گفت: هر شب ساعت ٨ شب مراسم تعزیه در محل نمایشگاه یاد یاران برگزار می شود.
گفتنی است، در غرفه سازمان تامین اجتماعی در نمایشگاه یادیاران در بوستان لاله تهران خدماتی همچون مشاوره بیمه ای و درمانی ارائه می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: