کد خبر: ۵۱۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
جلسه شورای مدیران بانک قرض الحسنه مهر ایران در دومین روز از آغاز نيمه دوم سال جاري با حضور مرتضي اکبري مديرعامل، محسن پدرام رئيس هيات مديره، سليمان توکلي،حسن تليکاني و عيسي امامي اعضاي هيات مديره و همچنين مديران ادارات ستاد مركزي، مدير شعب استان تهران و رئيس شعبه مستقل مركزي در محل دفتر مديرعامل برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این جلسه، مصوبات و میزان پيشرفت اقدامات مطروحه در جلسات پيشين مورد بررسي قرار گرفت و نقاط قوت و ضعف پروژه هاي تعريف شده ارزيابي شد.
مراحل پیشرفت کار برای راه اندازی سامانه نظرسنجی، گام هاي موثر برداشته شده جهت بازاريابي و جذب منابع پايدار در استان ها، نحوه اجراي سياست هاي اعتباري در نيم سال نخست سال، تغيير و تحولات لازم براي روزهاي باقي مانده و غيره از مسائل مطرح شده در اين نشست هم انديشي بود.
تعیین اهداف سالانه مدیریت استان ها، تهيه آمار و ارزيابي عملکرد شعب، بررسي پيشنهادات پرسنلي، رسيدگي به درخواست هاي مردمي، نظارت بر دستگاه هاي خودپرداز و پايانه هاي فروشگاهي از جمله اقداماتي بود که توسط نجدي مدير امور استان ها به آنها اشاره شد.
در ادامه، سیاست های اعتباری نیمه اول سال ۹۶، نحوه محاسبه ميانگين و شارژ دوره اي اعتبار، تهيه پيش نويس مصوبات کميته عالي اعتباري، کنترل آمار مصارف و منابع و شاخص حد مجاز ماهانه استان ها و غيره از جمله مطالب مطرح شده در حوزه اعتبارات بود که توسط اخوان رئيس اداره اعتبارات و بين الملل مطرح گرديد.
مرتضی اکبری در این جلسه ضمن تبریک فرا رسيدن هفته دفاع مقدس و تسليت به مناسبت ايام محرم و شهادت سالار و سرور شهيدان بيان داشت: تقارن هفته دفاع مقدس با ايام محرم الحرام يادآور رشادت، ايثارگري و جانفشاني هاي افراد مظلومي است که براي پايداري اسلام و ايجاد امنيت در تماميت ارضي کشور از جان خود گذشته و ما را وامدار خود نمودند.
وی با اشاره به موفقیت های حاصله در نیمه اول سال تصريح کرد: اين نشست به منظور تحليل فعاليت هاي انجام گرفته براي تحقق سياست هاي تدوين شده و ميزان دستيابي شعب استان ها به اين اهداف برگزار شده است و اميدواريم که نتيجه آن چراغ راه مديريت شعب استان ها براي پيشبرد برنامه ها، تا پايان سال ۹۶ باشد.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران افزود: منابع قرض الحسنه بانک در ۶ ماه ابتدای سال از رشد چشمگیري برخوردار بوده است به نحوي که رشد منابع جذب شده در اين مدت با رشد منابع کل سال گذشته برابر مي باشد و اين امر نشان دهنده شناخته شدن بيشتر اين بانك در جامعه و استقبال كم نظير اشخاص حقيقي و حقوقي از خدمات آن است.
وی خاطر نشان کرد: این روال صعودی باید براي سال هاي آتي نيز تدوام داشته باشد تا بانک با تقويت نقدينگي بتواند خدمات و تسهيلات بيشتري را به آحاد جامعه خصوصاً اقشار نيازمند مناطق محروم اعطا نمايد.
در ادامه این نشست هم اندیشی مدیرعامل، رئيس و اعضاي هيات مديره از عملکرد حوزه هاي گوناگون ستاد و شعب بانک تقدير نموده و رهنمودهاي لازم براي افزايش رشد و بهبود اقدامات بخش هاي مختلف بانک ارائه گرديد.
شایان ذکر است، در پایان این جلسه به مناسبت هفته دفاع مقدس از رشادت ها و جان فشانی هاي ايثارگران و خانواده معزز شهدا تجليل به عمل آمد.
در این راستا از سلیمان توکلی، عیسي امامي، حسن تليکاني اعضاي هيات مديره، اکبر ترکيان رئيس اداره حسابداري، فرجي مهماندار رئيس اداره توسعه سرمايه انساني، جعفري انصاري رئيس اداره فن آوري اطلاعات و عون الله سلطانيان مدير شعب استان تهران به عنوان مديران ايثارگر و مجيد وكيل مشاور و رئيس اداره حوزه مديريت به عنوان خانواده معزز شهدا با اهداي لوح سپاس توسط مديرعامل و رئيس هيات مديره بانك تقدير گرديد.

نام:
ایمیل:
* نظر: